Anton Costeris |
Het was de tweede keer dat de Utrecht Science Park Marathon (USPM) in deze vorm werd georganiseerd. Naast Utrecht Science Park als hoofdsponsor, is er een partnership met het UMC Utrecht, Universiteit Utrecht en Hogeschool Utrecht. Daarnaast werd dit keer met een aantal nieuwe, gerenommeerde partners gewerkt, zoals KWF Kankerbestrijding, Tempo Team en ROC Midden Nederland. Arjen de Ruyter, eigenaar van sportsmarketing bureau 20Knots en organisator van dit evenement: ‘De partners sluiten perfect aan bij onze strategie. We hebben het ‘maatschappelijk partnership’ geïntroduceerd, waarbij het gaat om samenwerken en waarde toevoegen voor alle betrokken partijen op het gebied van gezondheid, bewegen, teambuilding en duurzaamheid. De tijd van sponsoring is voorbij. Samen met onze partners leggen we tijdens de USP Marathon de verbinding tussen kennis en gezondheid, waarmee we inhoud geven aan het evenement.’
KWF Kankerbestrijding heeft de USP Marathon uitgekozen om haar nieuwe concept TEAM KWF te lanceren en daarmee geld op te halen voor onderzoek naar kanker. Het bedrag van € 136.517,- dat uiteindelijk is opgehaald, wordt weer geïnvesteerd in onderzoek op het Utrecht Science Park. Het UMC Utrecht heeft afgelopen jaar een uitverkocht sportmedisch symposium over hardlopen georganiseerd.
Arjen: ‘De inschrijving voor 2017 start begin september en we hopen iedereen weer te zien. We zijn ambitieus en ook al hebben we dit jaar mooie stappen kunnen maken, voor volgend jaar is het onze doelstelling om de lat opnieuw hoog te leggen.’
Geen opmerkingen:
Een reactie posten