zaterdag 10 september 2016

OVM wordt topsponsor bij AV Archeus in Winterswijk

Tijdens een jeugdtraining overhandigde OVM-directeur Noud Smit (rechts) het eerste trainingsjack aan Archeus-voorzitter Harry Grevers (foto Jan Ruesink)
‘Zichtbaarder worden in samenleving’

OVM Onderlinge Verzekeringen gaat zich vaker laten zien in de Achterhoekse samenleving. Door meer activiteiten, adviezen, voorlichting en sponsoring wil ‘de onderlinge’ haar bijzondere karakter te midden van de grootschalige, commerciële verzekeraars beter belichten.  OVM is nu met atletiekvereniging Archeus uit Winterswijk een vijfjarig topsponsorcontract aangegaan, waarmee het meer bekendheid wil creëren bij sporters en jeugd.

“OVM is niet zo heel erg bekend bij het grote publiek in het Winterswijkse, maar andersom kennen wij onze ruim 7000 klanten juist allemaal wel persoonlijk”, zegt Noud Smit, die samen met Ine van Ruth de directie vormt van de Achterhoekse verzekeringsorganisatie. “OVM verenigt de kracht van het kleinschalige met het feit dat we zonder winstoogmerk werken.  De klanten zijn via de ledenraad de baas en een zeer groot deel van onze winst die wij als OVM maken , vloeit  terug naar onze leden-verzekerden”.

OVM heeft haar hoofdkantoor in Borculo en is in 2014 gefuseerd met de Onderlinge Winterswijk. Van oudsher is zij brandverzekeraar en doet  als tussenpersoon zaken met de meeste grote verzekeraars . De klantenkring bestaat uit particulieren, agrariërs en midden- en kleinbedrijf. Voor die klanten regelt de tussenpersoon alle soorten verzekeringen, van  opstal tot inboedel en van auto tot reizen. OVM is ook erkend hypotheekadviseur.

Bij OVM zijn 25 mensen in dienst, in het hoofdkantoor Borculo en de vestiging Winterswijk. Dat filiaal is nu nog gevestigd op het Beatrixpark, maar Smit geeft aan de vestiging op termijn te gaan verhuizen naar een zichtlocatie nabij het centrum van Winterswijk. “Zichtbaarder worden, daar gaat het om.  We willen niet per se groot worden, want dan verlies je het persoonlijke contact met de klant. Maar we willen wel meer naamsbekendheid bij de jeugd opbouwen en actiever worden in de samenleving.” 

OVM is met Archeus een vijfjarige verbintenis aangegaan, waarbij het bedrijf de jeugdtrainingsjacks met het OVM-logo  levert en in ruil daarvoor reclame-uitingen mag doen op borden en hoogspring-omkastingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten