5x5 Estafette, komende zaterdag in Doetinchem |
Lukt het niet een team samen te stellen en je wilt graag meedoen, stuur dan een
mailtje naar woc@argoatletiek.nl en geef aan dat je beschikbaar bent voor een 'blind date'.
De organisatie gaat dan zijn best doen om een mooi team voor je te vinden. Graag zien we jou
en je team op 11 mei in Doetinchem! Ga voor meer informatie en inschrijven naar www.argo5x5.nl.
Tot op heden hebben zich al 73 teams ingeschreven. Start en finish is op de atletiekbaan van
av Argo, Sportpark de Bezelhorst, Adres: Bezelhorst 87 te Doetinchem. Elk team moet bestaan uit
vijf lopers/loopsters.
Een loper mag maar voor 1 team starten. Alle vijf lopers/loopsters lopen hetzelfde parcours van vijf kilometer. Zij lopen dit in de volgorde zoals opgegeven bij het online inschrijfformulier. Inschrijving is mogelijk met een dames-, heren-, mix- of jeugdteam (t/m 15 jaar). Mixteams moeten bestaan uit minimaal 2 vrouwen, of 1 vrouw en 1 jeugdige. De kosten zijn 5 x 5 euro (€ 25,-) per team of € 5,- voor een blind-date.
Bij het aanmelden van een team is het verplicht om een rekeningnummer en naam rekeninghouder op te geven van de contactpersoon van het betreffende team. Betaling wordt via automatische incasso geregeld. Betaling van blind-dates is mogelijk op de wedstrijddag bij het wedstrijdsecretariaat. Het tijdschema is als volgt: Om 12.00 uur is het wedstrijdsecretariaat geopend voor afhalen van de startnummers. Om 12.45 uur worden alle ploegen verwacht compleet aanwezig te zijn in verband met het maken van een groepsfoto. Om 13.30 uur is de start van alle eerste lopers.
Klik voor meer informatie op onderstaande links
informatie
site organisatie
Een loper mag maar voor 1 team starten. Alle vijf lopers/loopsters lopen hetzelfde parcours van vijf kilometer. Zij lopen dit in de volgorde zoals opgegeven bij het online inschrijfformulier. Inschrijving is mogelijk met een dames-, heren-, mix- of jeugdteam (t/m 15 jaar). Mixteams moeten bestaan uit minimaal 2 vrouwen, of 1 vrouw en 1 jeugdige. De kosten zijn 5 x 5 euro (€ 25,-) per team of € 5,- voor een blind-date.
Bij het aanmelden van een team is het verplicht om een rekeningnummer en naam rekeninghouder op te geven van de contactpersoon van het betreffende team. Betaling wordt via automatische incasso geregeld. Betaling van blind-dates is mogelijk op de wedstrijddag bij het wedstrijdsecretariaat. Het tijdschema is als volgt: Om 12.00 uur is het wedstrijdsecretariaat geopend voor afhalen van de startnummers. Om 12.45 uur worden alle ploegen verwacht compleet aanwezig te zijn in verband met het maken van een groepsfoto. Om 13.30 uur is de start van alle eerste lopers.
Klik voor meer informatie op onderstaande links
informatie
site organisatie
2 opmerkingen:
Volgens mij doen er wel dan 10 teams van AVA'70 mee.
Zover ik de mensen van AVA'70 ken (van naam) zie ik al 16 teams Geert.
Zelf doe ik mee met de Sjaantjes (teamnaam Intratuin Ava'70 dames 1).
Naast ons team hebben wij ook een mentor en een inspirator bij ons (twee geblesseerde Ava'70 loopsters).
Het wordt vast een mooie middag.
Groet Anja
Een reactie posten