vrijdag 1 december 2023

Trainingslopen in de komende periode

Loop rustig een keer mee, maar geef het even aan
Voor de komende maanden zijn weer een aantal trainingslopen gepland, waaraan iedereen kan deelnemen (tempo is ongeveer 6 min/km). Noteer de data alvast in je agenda. Nadere informatie volgt nog, maar je kan je nu al voor één of meer trainingen opgeven om mee te doen. 

Zaterdag 16 december 2023 tot en met zondag 14 januari 2024: Zevenbultenloop

Woensdag 27 december 2023 - 10.00 uur: Te Late Kerst te vroege Nieuwjaarsloop

Maandag 1 januari 2024 - 10.00 uur: Nieuwjaarsloop - Rondje Slingeplas

Zaterdag 6 juli 2024: King of the Beeklaan

18 opmerkingen:

theo stronks zei

Ik fiets mee op de 29e december in Zieuwent.

Gerrit zei

Maandag 29 december is een gewone werkdag, 1 januari lig ik om 10:00 uur waarschijnlijk nog in bed, 22 februari is de Engbergenloop en op 14 mei zit ik misschien in België. Kortom Geert, veel plezier maar ik ben er denk ik niet bij.

ingrid zei

maandag de 29 en de 1e aanwezig

Erwin Wamelink zei

Maandag de 29e, onder voorbehoud, aanwezig!

Anky en Andre Br. zei

Wij zijn 29 dec van de partij!

Anoniem zei

ik ga de 29 mee
gr Dirk

ingrid zei

25 mei ook aanwezig

Roel zei

22 febr. ben ik er ook bij.

Unknown zei

22 febr, ben ik ook aanwezig.

andre br zei

Geert,

Graag noteren voor ellewick.

Eric Hoogerbrug zei

Noteer mij maar voor 22 feb in Ellewick.

Anky zei

Geert,

Graag loop ik 22 febr. ook mee.

Gr. Anky Br.

theo stronks zei

Ik wil graag mee fietsen.

Martin Hengevelt zei

graag meelopen met de 22e februari
Maarten Angenent
Herman te Lindert en
Martin Hengevelt.

Groet

Klaus Schlüter zei

Hallo Geert,

bei mir ist soweit alles OK. Das laufen wird nach meiner Verletzung auch immer besser. Bin fast schmerzfrei.

Mit dem Trainingslauf sieht es ja schon sehr gut aus. Die Anzahl der Teilnehmer sollte kein Problem sein. Also ab 50 Leute oder mehr wird es ein bisschen schwierig. Von unserer Seite aus sind wir mit ca 15-20 Leuten. Wenn dann noch 30-40 von deiner Seite dazukommen sollte es gehen.

Du kannst mich ja auf dem Laufenden halten, wie sich das bei euch entwickelt von den Teilnehmern. Dann können wir immer noch stoppen.

Sportlichen Gruß
Klaus Schlüter

Linda zei

Graag loop ik 22 febr ook mee. Linda Scholten

Unknown zei

Ik wil ook graag mee 22 februari. Groetjes Samantha

Gerdie zei

Kan ik nog mee zondag de 22e, uber die grenze??
Gerdie