dinsdag 10 juli 2007

Aalten Walfortloop 6 km – 22,27 min – 18e plaats

Weer terug op de Hamelandbaan
Na de voor mij wat teleurstellende wedstrijd van afgelopen vrijdag in Drevenack was ik heel benieuwd hoe het vanavond met de Walfortloop zou gaan. Vanwege het slechte weer werd de wedstrijd ongeveer een kwartier uitgesteld. Gelijk na het startschot kwam ik in een mooi ritme te lopen en na twee kilometer in het Walfortbos kwam ik door in 7.20 min.

De tweede keer toen we door het bos kwamen (4 km. in 15,07 minuten) werd ik ingehaald door een groepje van vijf lopers met onder andere Gerrit Ormel, Frank Roos en Wim Jentink. Hier kon ik mooi met meelopen en net toen we weer de baan op kwamen kon ik de laatste 250 meter nog wat versnellen om uiteindelijk te finishen in een tijd van 22,27 minuten. Een tijd waar ik dik tevreden mee ben. 

Bram heeft meegedaan met de 2 kilometer jeugdloop en eindigde in een tijd van 7,27 minuten op een vierde plaats.




site organisatie


Bram toont trots zijn medaille

Geen opmerkingen: