zondag 30 maart 2008

Gaanderen 37e Achterhoekcross 5 km – 19,27 min – 1e Plaats 40+

Achter de nummer twee van de wedstrijd Coen de Wit (nummer 532) aan
Door een gezellige zaterdagavond en het verzetten van de klok naar de zomertijd waren de uurtjes slaap vannacht wat minder. Toch stond ik vanmorgen fris aan de start van de 5 kilometer bij de Achterhoekcross in Gaanderen. De bezetting was in vergelijking met andere jaren naar mijn idee wat minder en ik kwam al direct aan het begin van de wedstrijd op een derde plaats te lopen. De nummer één Dennis Weijers was een klasse apart en ook de nummer twee Coen de Wit (nummer 532) liep een sterke wedstrijd.

In het bos bij de Wrange is het ieder jaar weer een verrassing. In het verleden ben ik hier al eens verkeerd gelopen en nu kwam Coen mij ineens weer voorbij terwijl hij in de wedstrijd al zo’n honderd meter voor me liep. Op het laatst moest ik nog flink doorlopen om Paul Huls voor te blijven, terwijl de derde veteraan Jos Slutter ruim een halve minuut achter mij liep. (foto Dinand Woolschot)

Geen opmerkingen: