zaterdag 24 november 2007

Aalten 4e Loohuiscross 6 km – 22,11 min – 1e Plaats 40+

De Loohuiscrossen van 2007 zitten er over enkele meters weer op
Liep ik de vorige week mijn snelste tijd (22,15 min) sinds het jaar 1994, vandaag ben ik nog wat harder weggegaan om te proberen om deze tijd te verbeteren. En het is gelukt, al hield ik maar vier seconden over. Het parcours lag er prima bij en net als de drie andere Loohuiscrossen was het prachtig loopweer.

Na een eerste snelle ronde in 7,04 minuten moest ik dit in de andere rondes toch iets bekopen. De tweede ronde is altijd mijn langzaamste ronde (7,36 min) waarna ik in de laatste ronde nog iets kon versnellen (7,31 min).
Tom had het vandaag moeilijk en kwam net binnen de 28 minuten over de streep.





uitslag vierde wedstrijd

Tom komt net binnen de 28 minuten over de streep

Geen opmerkingen: