zaterdag 9 februari 2008

Vierde wedstrijd Gelders/Overijsselse Crosscompetitie Aalten 4,6 km – 17,40 min – 11e Plaats

Geert Wevers
Deze keer wil ik allereerst mijn complimenten geven aan alle vrijwilligers en medewerkers die hebben meegeholpen aan het organiseren van de vierde wedstrijd van de Gelders/Overijsselse Crosscompetitie in Aalten. De wedstrijd was prima georganiseerd en er was een prachtig parcours uitgezet. Ik heb in de afgelopen jaren alle drie keer meegedaan in Aalten maar ik vond dit veruit het mooiste parcours, waar van mij dan ook niets meer aan veranderd hoeft te worden in de toekomst. Wat de vrijwilligers betreft verliep alles voortreffelijk.Van parkeerwachters tot wedstrijdbegeleiders en van parcoursregelaars tot kantinemedewerkers. Iedereen bedankt!

Samen met clubgenoot Dennis Woeltjes (foto rechtsboven) heb ik, onder schitterende weersomstandigheden, meegelopen met de 4600 meter. In de eerste ronde kon ik nog aardig bij hem in de buurt blijven. Na een doorkomst van 8,39 mniuten liep Dennis in de tweede ronde wat verder van me weg. Op dit parcours in de Ringkampsbulten, waar eigenlijk van alles inzat, liep ik uiteindelijk na een tijd van 17,40 minuten. Dennis liep in 17,12 minuten bijna een halve minuut sneller. Tom (foto linksboven) liep in de race voor me. Hij deed 26,33 minuten over de 5,6 kilometer.

eindstand Crosscompetitie
Tom Wevers
Denis Woeltjes

Geen opmerkingen: