woensdag 25 februari 2009

Uit de oude doos Hanzeloop in Warnsveld 1988

Hanzeloop Warnsveld 1988
Dit keer een foto van meer dan twintig jaar oud van de Hanzeloop in Warnsveld. Op de foto loopt Gerrit Ormel met een nummer dat eindigt op 33. Gerrit heeft in Warnsveld al verschillende keren meegedaan en het verhaal gaat dat hij eens hetzelfde stuk twee keer gelopen heeft! Maar of dat in 1988 was? Hoe zat dat ook alweer?

Ik heb zelf ook een aantal keren in Warnsveld gelopen maar de laatste jaren viel deze wedstrijd altijd in hetzelfde weekend als de Maas- en Waalse Dijkenloop in Beneden Leeuwen. Deze wedstrijd was een onderdeel van het Gelders Looppaspoort waar ik aan meedeed. Wel bewaar ik goede herinneringen aan de halve marathon in Warnsveld omdat ik daar mijn persoonlijke record op die afstand heb gelopen en dit record zal ook wel niet meer door mij verbroken worden.

Geen opmerkingen: