woensdag 4 februari 2015

Aankondiging van de Jutberg Trail in Dieren

De flyer van de Jutberg Trail
Op zaterdag 7 februari 2015 organiseert atletiekvereniging AV Gelre de Jutberg Trail. Deze loop gaat grotendeels over onverharde bospaden door de geaccidenteerde bossen van het Nationaal Park "De Veluwezoom", misschien wel de mooiste plek van Nederland. 

De lopers kunnen kiezen uit een 7,5 of 15 kilometer, voor beide afstanden is de start om 11.00 uur. De startlocatie is Kolonieweg 2a in Dieren.

Klik voor meer informatie op onderstaande links



6 opmerkingen:

Geert zei

Ik heb me ingeschreven voor de 15 kilometer, lekkere rustige training (genieten)

Geert zei

Inmiddels gaan we al met zijn vieren, leuk.

Andre Br. zei

Ah...ik begrijp dat de auto dan al vol zit... Geeft ook niet. Mijn arbeid-rust-verhouding was toch al een beetje zoek. Ga het dus zaterdag rustig aan doen.. haha. Veel plezier!

Gerrit zei

Is de auto echt vol?

Unknown zei

Gerrit ik haal je iets voor negen uur op

Unknown zei

Gerrit ik haal je iets voor negen uur op