zondag 30 december 2007

Meddo 23e Keiloop 5,5 km – 20,22 min – 3e Plaats

van links naar rechts Stef Verwaaijen, Tom Boland en Geert Wevers
Startnummer drie krijgen en met een derde plaats naar huis gaan. Dat gebeurd niet zo heel vaak. Toch lukte mij dat vanmorgen tijdens de 23e Keiloop in Meddo. Gelijk na de start waren het Stef Verwaaijen (nummer 27) en Arjan Weijenborg die er met hun tweeën vandoor gingen. Daarachter heb ik ruim een kilometer met Tom Boland (nummer 26) opgelopen. Na deze kilometer liep Tom langzaam bij mij weg en kon ik op de vierde plaats blijven lopen. Ik dacht toen eigenlijk ook dat dit mijn eindplek zou worden. Maar Stef kreeg het steeds moeilijker en ik liep steeds meer op hem in. Bij het passeren zei hij tegen mij, dat hij niet genoeg lucht kreeg. Op het laatste rechte stuk weg naar de finish toe, met de nodige wind tegen, kon ik mijn derde plaats vrij gemakkelijk in stand houden.

Bram heeft deelgenomen aan de 3,2 kilometer en deed het met een tweede plaats, in precies 13,00 minuten, nog net iets beter dan zijn vader. Winnaar werd hier plaats- en clubgenoot Mark te Brake.








Mark te Brake (rechts) en Bram Wevers

Geen opmerkingen: