maandag 17 januari 2011

Een ongeluk zit in een klein hoekje!

Het gelopen rondje in Varsseveld

Meestal zit je op de fiets maar een enkele keer lig je er ook ineens naast. Dat gebeurde mij toen ik op dinsdagavond 4 januari op weg was naar de training van mijn atletiekvereniging AVA'70. Door de gladheid slipte in een bocht het voorwiel van mijn fiets weg en het gevolg hiervan was dat ik op de grond viel en er enkele erg pijnlijke ribben aan overhield. Ik wilde die bewuste avond nog wel met de groep meegaan maar ik kon nog geen 50 meter hardlopen.

Ook de eerste vijf dagen na de val bleef ik erg last van mijn ribben houden maar daarna ging het gelukkig iedere dag iets beter. Vanmiddag heb ik dan ook na twee weken mijn hardloopschoenen maar weer eens aangetrokken en heb ik een rondje van zes kilometer in Varsseveld gelopen. Af en toe kan ik de ribben nog goed voelen maar de pijn is gelukkig wel zo verminderd dat ik vanaf vandaag mijn hardlooptrainingen weer rustig hoop op te pakken.

Geen opmerkingen: