zaterdag 22 november 2008

Eindklassement 3dNb Cross in Aalten – Totaalafstand 15 km – 56,19 min – 1e Plaats M40

Tom neemt mijn prijs in ontvangst
Over een week weten we meer. Met deze woorden sloot ik vorige week mijn verslag van de 3e Novembercross af. En nu weten we dat ook.


Het was al bekend dat ik de laatste wedstrijd niet mee zou lopen en dat Godfried Wopereis een tijd van 18,37 minuten op de klokken moest zetten om winnaar van het eindklassement te worden. Maar ook Godfried schitterde door afwezigheid. Vorige week had hij al aangegeven dat hij om 15.00 uur ergens moest zijn en ook de slechte weersomstandigheden zullen wel meegespeeld hebben om niet te komen. Maar dat kwam mij niet zo slecht uit en evenals vorig jaar werd ik winnaar bij de Mannen M40.

Tom heeft mijn prijs in ontvangst genomen nadat hij zelf de 5 kilometer in een tijd van 22,43 minuten had gelopen. Op bijna alle afstanden was mijn vereniging AVA’70 goed vertegenwoordigd als het om de verdeling van de prijzen ging. Iedereen van harte gefeliciteerd met zijn of haar prestatie.

Eindklassement Mannen M40:

1.Geert Wevers 56,19 min.

2.Godfried Wopereis 56,52 min.

3.Marcel Domhof 58,45 min.


Geen opmerkingen: