dinsdag 9 juni 2009

Hamelandcompetitie 4e wedstrijd – 1000 meter - 2,59 minuten

Vanavond staat de 4e wedstrijd van de Hamelandcompetitie op het programma. Aan deze wedstrijd kan alleen door leden van mijn atletiekvereniging AVA’70 meegedaan worden en dit seizoen lopen we de 300, 1000 en 5000 meter. Alle afstanden kunnen 2 keer gelopen worden en om voor het klassement in aanmerking te komen moet men aan alle afstanden minimaal één keer meedoen. 

Ik heb nog geen enkele wedstrijd gelopen en moet vanavond direct in de eerste serie starten. Na een lekker gelopen wedstrijd kan ik een tijd van net onder de 3 minuten (2:59:3) op de klokken zetten. Met deze tijd loop ik maar ruim 2 seconden boven mijn persoonlijke record uit het jaar 2005.

Op donderdag 2 juli staat de 300 meter op het programma en we sluiten het seizoen op maandag 31 augustus af met een 5000 meter. Als ik deze 2 wedstrijden loop doe ik nog mee voor het klassement.



Geen opmerkingen: