dinsdag 19 oktober 2010

Vifjtig jaar

50 jaar
De 2e Herfstloop in Wehl is mijn laatste wedstrijd geweest in de Veteranen 1 klasse en ik zal waarschijnlijk tijdens de 3dNb Loop bij ons in Aalten voor het eerst in een klasse met nog oudere lopers mee gaan doen. Ik kijk er naar uit, al gaan ze daar ook steeds harder lopen heb ik in Wehl gemerkt.


Dat schreef ik vorige week in mijn wedstrijdverslag en inmiddels mag ik er een streepje bijzetten. In de wedstrijden die ik dit jaar in Duitsland heb gelopen mocht ik al met de "oudere mannen" mee doen omdat daar het geboortejaar geldt en sinds vandaag behoor ik in Nederland ook officieel tot de Veteranen 2 klasse.

Afgelopen zaterdag hebben Ina en ik al een feest gegeven en een aantal lezers van dit web-log zijn daar ook bij aanwezig geweest. Inmiddels staat de tuin ook vol met "Abrahammen" en versieringen en laten de mensen je op een leuke manier weten dat het nu toch echt zover is. Bedankt daarvoor!

Ik hoop nog een aantal jaren heerlijk mijn wedstrijdjes en trainingen met jullie te blijven lopen en het belangrijkste vind ik om dit blessure vrij te doen. Als dit dan af en toe ook nog met leuke tijden gaat dan is dat mooi meegenomen.

Geen opmerkingen: