zaterdag 31 maart 2012

Foto's van de 1e Alpe d'Huzes Run in Aalten


Het podium van de dames op de 5 kilometer met van links naar rechts Anita Hubers, Katja Demkes en Anky Bruil

Klik op de link voor de foto's

fotoalbum

fotoalbum Marco van Rijs

Uitslagen:

5 kilometer

10 kilometer

15 kilometer

verslag

site organisatie

en bij de heren met van links naar rechts David Spiro, Mark te Brake en Tom Waalder


drie succesvolle atleten die op 22 april de 5 kilometer gaan lopen bij de Marathon van Enschede met van links naar rechts Luuk Lukassen, Jelle Hubers en Tim Jentink

13 opmerkingen:

Geert zei

Andre en Jan, bedankt met alle vrijwilligers voor de organisatie. Het was veel drukker dan dat ik vooraf verwacht had. Jullie ook tevreden?

Rob zei

Volgens mij ging het niet zo makkelijk Geert of heb ik dit niet goed ingeschat je liep wel in goed gezelschap(voor een snelle tijd),wat was je tijd Geert.

Hans zei

Het was een mooie middag, lof voor de organisatie en alle vrijwilligers die zich hebben ingezet voor het goede doel. Marco, Henk en Ben succes met het beklimmen van de Alp d'Huez.

Geert zei

Ik heb lekker gelopen Rob maar dat ziet er nooit goed uit. Mijn tijd was 19.12 minuten, dik tevreden maar nu heb ik me donderdag met trainen ook iets gedrukt of jullie gingen te hard!

Lopers uit mijn groep en de anderen natuurlijk ook, succes morgen in Elten en Lochem.

Geert zei

De uitslagen heb ik inmiddels binnen maar het lukt me niet om ze op de site te krijgen.

Rob zei

Ik denk dat eerste Geert,maar wel een mooie tijd knap gedaan.Ik teken morgen ook voor die tijd.

katja zei

Dat is Jammer Geert, ben er wel benieuwd naar.

Jelle zei

hallo geert ik vondt dat ik heel goed
heb gelopen en een mooie tijd heb
dank zij dat ik koorts had wat ik
16.15 pas wist

Geert zei

Katja, kun je op mijn site de uitslagen wel openen anders mail ik je ze wel even toe?

Jelle je hebt zeker prima gelopen en dat met koorts. Als je me in Enschede maar niet voor bij loopt. Gaat het al iets beter, beterschap gewenst.

Ook met Luuk en Tim ging het prima, klasse.

Jolanda zei

Geert, je hebt weer mooie foto's gemaakt. Veel rode trainingspakken en bij de jeugd nog wel veel geel. Maar bij de ouderen niet zo heel veel geel? Moet verandering in komen hoor!!

tim zei

het was hardstikke leuk om te doen
hopelijk wordt het in enschede ook zo leuk

Jelle zei

ik ben weer helemaal beter
en ik hoop dat ik in Enschede
mijn record kan verbeteren

Marco zei

Jolanda, terecht is deze vraag ook op de jaar-vergadering gesteld. fijn dat Geert zich vrijwillig opgaf voor de Taskforce, Mooiste sportkleding allertijden van AVA70.