zondag 23 juni 2013

Foto's van de Midzomeravondrun in Beekbergen

Gerrit Dijkslag, 2e van rechts loopt de 5 kilometer in 18,22 minuten (5e plaats)
Op een Midzomeravond is het natuurlijk als loper heerlijk vertoeven. Een prachtige natuur en een heuvelachtige, maar zeer zeker een goed geasfalteerde route. Gisteravond kon men in Beekbergen aan een 5 of 15 kilometer wedstrijd deelnemen. 



Klik op de links voor de foto's van Eric Beatse, de Kiekjesdief

allerlei

5 kilometer

15 kilometer - deel 1

15 kilometer - deel 2


8 opmerkingen:

Geert zei

Gerrit, netjes gelopen. Is het toch geen Assen geworden?

Eric, het is toch echt Gerrit Dijkslag en niet Rob die je gekiekt hebt!

Eric zei

Ik zei het nog tegen hem! Al staan ze naast elkaar, weet ik nog niet wie wie is?


Groeten,


Eric

Geert zei

C:\Users\Geert\Pictures\Foto's hardlopen 2013\Aalten-Activiteiten AVA'70\32.14-06-12 Uitje AVA'70 de Geste en Malle Babbel\tn_022.JPG

Rob links, Gerrit rechts Eric! Konden inderdaad wel broers zijn.

Erric zei

Ha die Geert,

Denkt dat ik op zijn vaste schijf kan kijken!

Eric

Gerrit zei

Ben niet helemaal tevreden Geert, had het idee dat het veel harder ging, maar dat zal het vele valsplat wel geweest zijn.
Assen staat nu voor volgend jaar op de agenda, als er tenminste niet zoveel afhakers als dit jaar zijn.

Ik zei nog dat dit toch echt Gerrit was Eric. :)

we hebben sinds kort ene Kees bij Kramp werken, die lijkt pas op Rob!
Laat maar een keer een buizerd in de buurt los, degene die het eerst op de loop gaat is Rob.....

http://geertwevers.blogspot.nl/2013/02/sneeuwtraining-in-plaats-van.html

Geert zei

Ik bedoelde eigenlijk deze Eric

http://geertwevers.mijnfotoweb.nl/foto_popup.asp?foto=15

Rob zei

Volgens mij is dit niet de eerste keer dat hij Gerrit en mij door elkaar haalt. Ja en als je die foto bij de geste ziet dan snap je het sowieso niet en daar komt bij dat de een toch beduidend sneller loopt...
Ja Gerrit natuurlijk ben ik de eerste die op de loop gaat wanneer ik een buizerd zie want mijn broer loopt niet hard(netjes gelopen in Beekbergen).

Geert zei

Eric/Kiekie van harte gefeliciteerd met je 53e verjaardag