donderdag 20 juni 2013

Uitnodiging voor de kortste nacht loop

Een foto van één van mijn vorige tochten door de Vennebulten
De nacht van vrijdag op zaterdag 22 juni wordt één van de kortste nachten van dit jaar en dat betekent dat het dus al snel licht wordt. Het lijkt me leuk om een keer erg vroeg de hardloopschoenen aan te doen en er op uit te trekken. 

We lopen een route van nog geen 15 kilometer door de Wolboom, de Vennebulten en 't Goor in een tempo van ongeveer 6 minuten per kilometer. 

We hopen natuurlijk op mooi weer, een prachtig opkomende zon en als we geluk hebben komen we ook nog wel enkele reeën tegen. Heb je weinig last van ochtend humeur, veel energie en ook zin om mee te gaan, geef je dan gelijk even op?

Wanneer: Zaterdagmorgen 22 juni om 5.00 uur

Vertrek: Op de parkeerplaats van het Romienendal, Aladnaweg 3 Aalten

Maximaal aantal deelnemers: 10

Deelnemers: 1.Andre Balke, 2.Inez Balke, 3.Geert Wevers, 4.Ingrid van Zolingen, 5.Evelien Hillen, 6.Walter Vaags, 7.Anita Roos, 8.Marieke Prinsen, 9.Bianca Saalmink, 10.Dirk Vreeman

Na de training zijn we bij Evelien uitgenodigd om een kop koffie te drinken.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Geert,

Geweldig initiatief! Kan helaas niet.....de wekker gaat pas om zeven uur af....

Andre Br.

Geert zei

Kom op Andre! (en Anky)

katja zei

Ik wil ook graag mee, maar heb dan weer nachtdienst. Kun je niet de week daarop deze tocht doen? Ik kan nooit mee. Of je doet dit met opzet haha

Ingrid zei

Haal mij maar op bij het goorzicht!

Geert zei

Katja, s morgens om vijf uur is er toch niet veel te doen op het werk?

Ingrid, we komen wel langs, moeten we ons melden bij de receptie van de camping?

Evelien zei

Jaaaa ik wil.
Goeie ervaringen mee.
Ik wil graag mee
Grtjs Evelien

Geert zei

We zitten al op de helft, wie volgt?

Walter zei

Ik heb meestal wel een ochtendhumeur, maar daar heb ik om 5.00 uur nog geen last van... Als het kan ga ik graag weer eens mee. Grtn, Wltr

Frank zei

Hierbij de opgave van Anita Roos, die de uitdaging wel aandurft, dit in tegenstelling tot Andre B. uit A., die zich uit frustratie nu waarschijnlijk toch nog aanmeldt. Zo niet, dan heeft hij een lastig weekend voor de boeg....

Anoniem zei

Frank,

Ik verheug me nu al op het uitslapen tot........zeven uur.

Andre B. uit A.

Marieke zei

OOOO,als we koffie gaan drinken bij Evelien ,dan ga ik ook mee#purenieuwschierigheid

Geert zei

Zullen we dan de maximaal 10 plaatsen toch nog vol krijgen? Nog twee plaatsen over, wie vult ze in?