woensdag 27 augustus 2014

Uitnodiging voor een trainingsloop met Duitse atleten

Enkele atleten van ASV Ellewick Jochem Steerens (751), Bernd Liesbroch (752), Karin Schlüter (851) en Klaus Schlüter (721)
Een aantal weken terug kreeg ik een verzoek van de Duitser Klaus Schlüter uit Ellerwick om een keer gezamenlijk te gaan trainen met beide verenigingen. Klaus heeft al verschillende keren mee gedaan aan wedstrijden van AVA'70 en is met zijn groep in voorbereiding op de (halve) marathon van Amsterdam. 

Na overleg met de trainer van de LAG (Lange Afstands Groep van AVA'70) en het bestuur is er een datum gepland. Op zondag 31 augustus om 9.00 uur vindt de start plaats van een mooie route van 18,4 kilometer door de prachtige omgeving van Aalten. Het tempo waarin gelopen wordt zal ongeveer 6 minuten per kilometer zijn, we vertrekken bij het clubgebouw van AVA'70.

Aan deze training kunnen ook atleten mee doen die geen lid van AVA'70 zijn, niet bij LAG groep horen of ook eens een keer een langere afstand willen lopen. Enkele mee fietsers zijn ook welkom.

Wil je ook aan deze training deelnemen, geef het dan even in een reactie onder dit bericht aan. Klaus heeft aangegeven met 5 a 10 Duitse atleten naar Aalten te komen. Mensen van de LAG groep hoeven zich niet op te geven!

Deelnemers: 1.Vijf a tien Duitse atleten, 2.LAG groep van AVA'70, 3.Geert Wevers, 4.Andre Bruil, 5.Ingrid van Zolingen, 6.Martin Hengevelt (Dinxperlo), 7.Andre Bleumink (Groenlo), 8.Peter Jan Haas (Amsterdam), 9.Gerrit Ormel, 10.Marloes Bosveld (Winterswijk), 11.Henk Lammers (Winterswijk), 12.Denise Eskes (Groenlo), 13.Angelique Vrijdag (Groenlo), 14.Lienke te Brake (Utrecht)

11 opmerkingen:

Andre Br. zei

Ik ben aanwezig!

Anoniem zei

Loop zondagochtend het rondje mee.

Groet Martin Hengevelt

André Bleumink zei

Lijkt me leuk Geert, ik doe mee.

Unknown zei

Ik ben dan toevallig in Miste en loop graag mee, en ook nog eens 2 x 7,2 km van en naar Miste.

Peter Jan Haas

Gerrit Dijkslag zei

Is dit mijn oud klasgenoot Peter Jan Haas? Jammer dat ik er niet bij ben, had graag weer eens met je bijgepraat. Wist niet dat je ook van die lange afstanden liep.
Kwam vorige week nog een dochter van Herbert Loohuis tegen. Zo zie je nooit iemand van school, zo kom je ze overal tegen. :)

Unknown zei

Ik hoop er zondagmorgen ook te zijn.

Gerrit

Henk Lammers zei

Hallo Geert,

Marloes en ik willen ons A.s. zondag ook graag aansluiten voor de duur loop.

Groet,

Henk Lammers (Winterswijk)

Denise Eskes zei

Hoi, ik ben er morgen bij samen met Angelique uit Groenlo.

theo stronks zei

Veel succes morgen samen met onze Duitse sportvrienden.

Unknown zei

Hee Gerrit Dijkslag. Inderdaad, dezelfde jaargang C.S.A.! Ik loop pas sinds 2007, en vanaf 2010 liep het een beetje uit de hand wat afstanden betreft. In oktober weer een rondje Röntgenweg tijdens de Röntgenlauf.

Anoniem zei

Hallo Geert,
Zet me er maar bij voor morgen.
Groeten Lienke