woensdag 13 april 2016

Wie wordt de miljoenste bezoeker van deze site?

Wie wordt de miljoenste bezoeker van deze site?
Vandaag, 13 april 2016, wordt de miljoenste bezoeker op deze site verwacht en dat in ruim vier en een half jaar tijd dat deze (nieuwe) site bestaat. Een fantastisch aantal dat echter niet mogelijk was geweest zonder de hulp van jullie allemaal. Verschillende fotografen, tekstschrijvers en aangeleverde mails leveren iedere dag weer nieuwe stukjes op. Iedereen hartelijk bedankt voor de medewerking of voor zo maar een bezoekje aan de site. Ook zo benieuwd wie de miljoenste bezoeker wordt? Houd de tellerstand rechtsboven op deze site in de gaten.

8 opmerkingen:

John zei

Ik geloof dat ik het was ;-)

John

André Bleumink zei

Gefeliciteerd Geert! Wat een succes heb je met je site, op naar het volgende miljoen!

Ingrid zei

Wie was het ?

Geert zei

Ik weet het niet Ingrid maar ik geloof John graag.

John zei

Hij sprong op 1.000.000 toen ik het bericht van mijn trainster Carmen las. Gisteren om ongeveer 20 minuten over 6.

Unknown zei

Als trouwe (dagelijkse) lezer was ik de gelukkige :)
Ga zo door Geert!

groeten,
Freek Spanbroek

Dirk zei

Wat is de prijs in deze?
24 uur met Geert??

Geert zei

Haha, ben bang dat dan niemand de prijs opeist Dirk