woensdag 20 april 2011

Lenteloop in Eibergen 3.000 meter - 11,15 min - 1e Plaats M50

Even bijkomen na mijn 3.000 meter
Op het laatste moment heb ik pas beslist om naar deze wedstrijd toe te gaan omdat ik afhankelijk was van hoe laat ik de auto tot mijn beschikking zou hebben. Het is mijn derde baanwedstrijd in 15 dagen, over de vorige drie baanwedstrijden heb ik denk ik wel 5 jaar gedaan. Na de 5.000 meter in Zutphen en de 1.500 meter in Arnhem, besluit ik om vanavond een 3.000 meter in Eibergen te gaan lopen.

Mijn doel voor vanavond is om net onder de 11 minuten te gaan lopen maar dat zal wel moeilijk worden omdat ik zondag nog een wedstrijd heb gelopen en gisteravond met de baantraining heb ik er ook niet echt rekening mee gehouden.
.
In de wedstrijd loop ik gemiddeld iedere ronde twee seconden te langzaam. Mijn beoogde einddoel zit er vanavond dus niet in maar spijt heb ik er niet van gehad om naar Eibergen af te reizen. Met een gemiddelde kilometertijd van 3.45 minuten en een snelheid van 16 kilometer per uur valt het ook allemaal nog wel mee maar misschien gaat het een volgende keer weer iets beter!
.

Geen opmerkingen: