zaterdag 26 november 2011

Foto's en uitslagen van de 4e Boekelder Cross in Aalten - deel 1


De 18 jarige Christoph Uphues, lid van een atletiekvereniging uit het Duitse Rhede, loopt een schitterend parcoursrecord van 49,53 minuten op de 15 kilometer. Op de achtergrond Martin Hengevelt, winnaar van de langste afstand bij de mannen M50. 

Klik op de link voor de foto's

fotoalbum

foto's Marco van Rijs

uitslagen en eindstanden

site organisatie


Katja Demkes met haar sportieve dochters Kris en Loes

van links naar rechts Evelien Hillen, Wim Brinkman en Tracy Jewell voor de start van de 10 kilometer


Wilco Wisselink en Jan Rademaker

5 opmerkingen:

Geert zei

Uit vrij betrouwbare bron vernomen dat Wilco wel eens één van de volgende nieuwe AVA'70 leden kan worden!

Raymond Schuurman zei

Geert, volgens mij heb jij mijn tijd toegewezen gekregen en daarbij word ik niet in de uitslagen vermeld. Startnrs 5 km waren allemaal vergeven, de dames vd inschrijving hebben mij een startnr vd 10 km gegeven (nr 900). Mijn tijd 19.02.

Geert zei

Ja, dat klopt Raymond want mijn tijd is 19,10 minuten. Dus als ze jouw naam op mijn plaats zetten en mij één plaats laten zakken dan moet alles kloppen. Ik heb het vanmiddag bij de organisatie al aangegeven dat ik 8 seconden langzamer heb gelopen maar daar deden ze er niet zoveel op uit.

Ik zal er nog eens een mailtje aan wagen of kun jij dat veranderen Marco?

Wie heeft er nog meer niet de goede tijd achter zijn naam staan?

Henk Lammers zei

Hartstikke leuk, Geert, dat je nu ook je meisjesnaam gebruikt bij de inschrijving voor een hardloopwestrijd.

Geert zei

Henk, jij ziet ook alles!