zondag 27 november 2011

Uitslagen van de 19e Scharenborg Crosssloop in Lichtenvoorde


Uitslagen Scharenborgcrossloop Lichtenvoorde, 27 november 2011: 
12 kilometer Mannen: 1. Ard Vlooswijk (Apeldoorn) 41.28 minuten, 2. Ruud van der Wal (Apeldoorn) 41.32, 3. Jeroen Gelinck (ASV Eibergen) 44.23, 4. Ronnie Leusink (Beltrum) 45.55, 5. Bjorn Demkes (Lievelde) 46.24. 
12 kilometer Vrouwen: 1. Sylvie Klein Goldewijk (Zieuwent) 50.07 minuten, 2. Marieke ten Bokkel  (Hengelo) 51.04, 3. Lisa ten Hoopen (Eibergen) 57.59, 4. Martine Doppen (Zieuwent) 58.47, 5. Marieke Ressing (Groenlo) 59.22. 
6,1 kilometer Mannen: 1. Hendrik Pheifer (Rhede-Dld) 19.06 minuten, 2. Arjan Weijenborg (Lichtenvoorde) 21.37, 3. Gerton Prinsen (Eibergen) 22.06, 4. Jan Wevers (Aalten) 22.50, 5. Jozo Vuliz (Groenlo) 23.27.
6,1 kilometer Vrouwen: 1. Monique Elfrink (Zevenaar) 24.49 minuten, 2. Cindy Brussé (Aalten) 25.36, 3. Bianca Rougoor (De Heurne) 25.42, 4. Katja Demkes (Aalten) 26.13, 5. Angelien Rietheberij (Aalten) 26.42.
1,2 kilometer Jongens: 1. Stan Prinsen (Varsseveld) 4.54  minuten, 2. Marc Helmink (Meddo) 4.59, 3. Niek te Brummelstroek (Winterswijk) 6.38.
1,2 kilometer Meisjes: 1. Marijke Esselink (Meddo) 5.08 minuten, 2. Nienke Weijenberg (Winterswijk) 5.09, 3. Jennie Rietberg (Vragender) 6.03.
site organisatie

9 opmerkingen:

Katja zei

De tijden bij de uitslagen bij de heren 12 km kloppen niet.

Geert zei

Ik heb ze zo aangeleverd gekregen van de Benno Stevering, wat klopt er niet Katja? Dan zal ik het even veranderen.

Katja zei

Bjorn had 46.24 min. Dan moeten die andere jongens al veel sneller gelopen hebben.

André en Inez zei

He Katja, wat ben je toch een bikkel, gisteren en vandaag, klasse!

Geert zei

Dat is wel een heel groot verschil, ik zie ook nog geen uitslagen op de site staan. Klopt jou tijd wel Katja?

Jammer dat je net naast het podium staat! Had je de wedstrijd van gisteren nog in de benen zitten?

Katja zei

Ha Geert,
Maar hier krijgen de eerste 5 prijzen haha. Ik dacht als ik maar bij de eerste 5 zit. Ik heb nog nooit zo snel gelopen hier in de Schans. Ik had 26.13 min. Dus mijn tijd klopt wel. Normaal loop ik hier wel in de 28min. Dus het ging eigenlijk heel goed.

Dank je Inez en Andre, heb jullie gemist. Ik zat nog te kijken of jullie er stonden.

Hans zei

Helaas heeft de medewerkster van de Scharenborgcrossloop een fout gemaakt. Ze moest bij de eindtijden van de 12,2 km. 5 seconden bijtellen en in plaats daarvan heeft ze 5 minuten bij geteld!!!!

André zei

Je bent weer snel met de uitslagen Geert!
Hoewel ik het vanaf de zijlijn moest bekijken heb ik toch een leuke ochtend gehad. Qua cross viel het mee: weinig modder en water en de hoge springbulten zaten er ook niet in. Dat betekende wel dat iedereen flink door kon lopen en het een relatief snelle wedstrijd werd. Gelukkig waaide het nog een beetje om er nog wat authentiek bikkelen aan te geven.

Geert zei

De tijden zijn aangepast, bedankt Hans en Benno.

De familie Demkes heeft weer goede zaken gedaan dit weekend, gefeliciteerd.

Jozo goed gelopen, knap twee wedstrijden in een weekend.