dinsdag 3 april 2012

Uitnodiging voor een trainingsloop in de buurt van Bredevoort

Het niet zo bekende Ridderpad zal een onderdeel van de te lopen route zijn.....
Op vrijdag 6 april (Goede Vrijdag) ben ik van plan om een eindje door Bredevoort, Corle en de buurtschap het Klooster te gaan lopen. Marco van Rijs zet een tocht van ongeveer 10 a 12 kilometer (6.00 min/km) in deze omgeving uit en gaat zelf mee als voorfietser. Het vertrek is om 10.00 uur bij de Slingeplas in Bredevoort. Iedereen is van harte welkom.

Wie heeft er zin om mee te gaan? Laat dan even een reactie achter.

Deelnemers: 1.Marco van Rijs (voorfietser), 2.Geert Wevers, 3.Ingrid van Zolingen, 4.Andre Balke, 5.Inez Balke, 6.Henk Mengers, 7.Gerdie Duenk, 8.Ineke Mengers (meefietser), 9.Eric Demkes, 10.Gerrit Ormel, 11.Erwin Wamelink

.....waar in het verleden al eens een keer wat voorgevallen is!

16 opmerkingen:

ingrid van zolingen zei

Ik wil wel mee, ben benieuwd naar het legendarische ridderpad.

Inez en André zei

Leuk Geert, wij gaan ook mee

Henk Mengers zei

ik ga ook mee!
Heb het ook aangegeven bij de A+
(degene die trainen voor een wat langere wedstrijd in het najaar)

wilma zei

Heel jammer, ben een lang weekend weg met t gezin dus... kan ik niet mee.
Groeten Wilma Elburg

Geert zei

Zou erg leuk zijn als er uit de A- groep ook een aantal mee gaan.

Wilma met de middag zijn we al weer thuis

Anoniem zei

Het beloofd weer een spannende tocht te worden..

Afz Riddertje zei

Afz

wilma zei

ok Geert, dan denk ik er nog over want we vertrekken pas 's middags. Je hoort t nog.
Groeten
Wilma

Gerdie Duenk zei

Als jullie niet te hard lopen, wil ik wel mee. Worden er nog eieren gezocht onderweg?
Gerdie Duenk

Harro zei

Absolute aanrader, die trainingsloopjes van Geert cs. Was ik maar ambtenaar of iemand met (ook?) heel veel vrije dagen....
Veel plezier!

Anoniem zei

Ineke Mengers fietst mee

Katja zei

Gerrit dijkslag, mail ff je goede mailadres door.

Groetjes katja

Marco zei

Herman Baten ging ook mee Geert

Gerrit zei

Katja, dankzij Erwin heb jij alle stukken binnen als het goed is.

Robine nood zei

Deze jonkvrouw heeft er zin in, tot morgen.

Erwin Wamelink zei

Geert,

Ik ben morgen ook aanwezig!

Gr. Erwin