donderdag 28 juni 2012

Wedstrijdagenda juli 2012


Klik op deze link voor uitgebreide informatie. Heeft iemand een aanvulling of aanpassing op onderstaande kalender dan hoor ik het graag

zon.1 juli Driel-Stratenloop - www.stratenloopdriel.nl

din.3 juli Zutpen-Baanloop - www.hanzesport.nl

woe.4 juli Hardenberg-Klepperstadloop - www.spurt88.nl


don.5 juli Voorst-Wiekloop - www.wiekloop.nl

vr.6 juli Drevenack(D)-Abendlauf - www.tus-drevenack.nl

zat.7 juli Appeltern-Appelternloop - www.komnaardekern.nl

din.10 juli Aalten-Walfortloop - www.ava70.nl

woe.11 juli Voorthuizen-Loopfestijn - www.loopfestijnvoorthuizen.com

vr.13 juli Dülmen(D)-Abendlauf - www.rorup.net/lauftreff

zat.14 juli De Lutte-Dorpsloop - www.loopgroep.nl

woe.18 juli Steenwijk-Wallenloop - www.start78.nl


vr.20 juli Wageningen-Track Meeting - www.pallas67.nl

zat.21 juli Alpen(D)-Stadtlauf - www.lg-alpen.de

zat.21 juli Wierden-Wiezo loop - www.wiezoloop.nl

zon 22 juli Münster(D)-Citylauf - www.lsf-muenster.de

din.24 juli Aalten-Zomeravondloop - www.ava70.nl

zon.29 juli Broekland-Kermisloop - www.broeklanderfeest.nl



3 opmerkingen:

Geert zei

Ik denk dat ik van deze hardloopagenda alleen mee doe aan de Walfortloop

Gerrit zei

Geen Drevenack dit jaar Geert?

Ik laat het helemaal van mijn gevoel afhangen waar en wanneer ik ga lopen, het letterlijk en figuurlijke hoogtepunt van het jaar is net geweest en het is echt nog afkicken.....

Maar misschien loop ik zondag in Bemelen en de rest van de maand de beide zomerloopjes van AVA. Het is tenslotte alweer vier jaar geleden dat ik de Walfortloop heb gelopen.

Geert zei

Drevenack, ik denk het niet Gerrit maar zeg nooit nooit!