zondag 7 februari 2021

Sneeuwtraining Aalten-Bredevoort

De walkorenmolen 'Prins van Oranje' in Bredevoort
In Aalten begint het zaterdagavond te sneeuwen en wat doe je als de eerste sneeuw sinds lange tijd valt? Je trekt de hardloopschoenen aan en gaat op de zondagmorgen om 8.00 uur een eindje lopen. Het is net licht, het vriest een graad of vijf en de gevoelstemperatuur ligt nog wat lager. 

Het lopen valt niet mee, ik ben nog geen 100 meter op weg of ik zak al tot mijn enkels in de sneeuw. Dan maak ik er maar een mooie wandeling van. Via het Walfortbos en het boekenstadje Bredevoort loop ik terug naar de N318. Hier kan ik op het fietspad nog enkele kilometers goed hardlopen. Een prachtig begin van de dag.

Klik op de link voor een aantal foto's

fotoalbum

Boerderij Eskes aan de Walfortlaan

Geen opmerkingen: