donderdag 2 december 2010

Studieopdracht

De walkorenmolen Prins van Oranje in Bredevoort

Mijn dochter Merle kwam aan het begin van de week bij me met de vraag of ik geen zin had in een uurtje hardlopen en dan ging zij ondertussen enkele foto's maken voor een opdracht van school. Voor zoiets ben ik natuurlijk altijd wel te vinden maar er moest ook een warming-up en een cooling-down bij komen. Nou dat is altijd iets waar ik het niet zo op heb en na een paar keer rekken en strekken zijn we dan ook maar op pad gegaan.

We hebben als eerste het Walfortbos opgezocht en dat ligt er met die pasgevallen sneeuw als een plaatje bij, later hebben we het boekenstadje Bredevoort aangedaan. Het eerste gedeelte van het album zijn veel portretfoto's geworden en daarna zijn er nog enkele andere objecten gefotografeerd.

Klik op de link voor het fotoalbum

fotoalbum
De Saksische boerderij Eskes op landgoed Walfort
Enkele paarden in een winters weiland aan de Walfortlaan

Geen opmerkingen: