zondag 30 september 2012

Inschrijven Salland Trail in Nijverdal


Afstanden:     25 km. en 50 km.
Inschrijfgeld:   25 km. € 15,00    50 km. € 17,50
Starttijden:      25 km. 10 uur 10    50 km. 10.00 uur
Deelnemersaantal - limieten:
Voor de 50 km. kunnen maximaal   75 deelnemers worden ingeschreven
Voor de 25 km. kunnen maximaal 275 deelnemers worden ingeschreven

Inschrijvingen die binnen komen nadat de limiet is bereikt komen op een wachtlijst.
Tijdslimiet voor de 50 km. 6,5 uur
Tijdregistratie d.m.v. chip in startnummer.

Voorinschrijving kan tot uiterlijk 10 februari 2013 of tot de limieten zijn bereikt.
Er is op de dag zelf geen na-inschrijving mogelijk.

Zie ook www.sallandtrail.nl (vanaf half oktober)

Start van de inschrijving voor de Salland Trail 2013:
Meteen na middernacht van zondag 30 september op maandag 1 oktober!

Salland Trail 2012 met van links naar rechts Henrie Drenthel, Benno Aversteeg, Geert Wevers, Wim Rensink, Jan Wevers en Tracey Jewell

8 opmerkingen:

Geert zei

De deelnemers aan de aan de 50 kilometer van de vorige editie hebben zich de afgelopen week al in kunnen schrijven en hiervan hebben 38 atleten gebruik gemaakt. Dat betekent dat deze afstand al voor de helft vol zit en er nog maar 37 nieuwe deelnemers kunnen starten. Ook verwacht ik dat de 25 kilometer binnen enkele weken vol zit. Wil je mee doen schrijf je dan in, ik zie dat Han Pelgrim en Henrie Drenthel al op de lijst staan.

Geert zei

Ik heb me net ingeschreven en zie dat naast bovengenoemde personen ook Tracy Jewell, Claudia Drenthel, Ingrid van Zolingen, Hans Derkesen, Benno Aversteeg, Marco van Rijs en zelfs Gerrit Dijkslag op de lijst staan. Erg leuk om er met zo'n grote groep naar toe te gaan. Inschrijving is vannacht geopend en zit nu al bijna vol. De 50 kilometer zat binnen 5 minuten vol!

Gerrit wordt dit je eerste Trail?

Wim Brinkman zei

Ik heb me net ook nog maar even ingeschreven.Moet toch weer wat nieuws bedenken
Wim

Gerrit zei

Ik heb me laten vertellen dat dit gewoon een loopje over onverharde wegen is met redelijk wat hoogte verschil, maar geen rare modderpaadjes en wateroversteken. Dus of dit een echte trail is?

Dit lijkt me een mooie voorbereiding op de halve marathon van Bamberg dit ik mei volgend jaar ga lopen.

Geert zei

Gerrit de organisatie heeft het over een trail, dus dan zal het de naam wel mogen dragen.

De inschrijving zit na anderhalve dag al vol, ook Denis Woeltjes gaat nog mee.

Bertus van Elburg zei

Nog even en er kan een bus gecharterd worden voor de deelnemers aan de SallandTrail uit Aalten (-;
@Gerrit: blijkbaar je eerste deelname aan een trail? Anders had je ongetwijfeld de lovende reacties en verhalen gelezen van de deelnemers van vorig jaar - voor een groot deel zeer ervaren traillopers. Google eens wat rond op SallandTrail en je zult genoeg kunnen vinden (-;

Gerrit zei

Hallo Bertus, de lovende kritieken zijn juist de reden om me voor deze, inderdaad mijn eerste, trail op te geven. Maar bij een trail denk ik aan onbegaanbare paden en waterdoorgangen over rotsblokken en kiezelstenen. Hoe je deze loop ook noemt, het lijkt mij een hele mooie en ik heb er zin in!

Geert zei

De limiet van 275 deelnemers op de 25 kilometer trail is verhoogd naar 350 deelnemers. Dat betekent dat alle inschrijvers die op 11 oktober op de 25 kilometer reservelijst staan, aan de start kunnen verschijnen.

Inmiddels is er een nieuwe reservelijst aangemaakt waarop Frank Roos als 5e staat. Dat moet goed komen Frank, mooi dat je ook mee doet!