zondag 21 oktober 2012

Uitslagen van de 24e Kleine Haarloop in Gorssel

De finish van Dirk-Jan Robbe (foto's Judith Spekschoor)


Net geen 700 deelnemers De Kleine Haarloop


De organisatie schreef sinds 1988 éénmaal meer dan 700 mensen in maar het deelnemerstal voor De Kleine Haarloop bleef zondagochtend steken op 687. De meeste hardlopers (rond 230) liepen 9,7 kilometer; de minste (ongeveer 60) waren van de partij bij de kortste afstand van 2,5 kilometer.

Volgens spreekstalmeester John Immink was het met een enigszins frisse wind, lekker loopweer. De organisatie haalt De Kleine Haarloop volgend jaar overigens, als de wedstrijd voor de 25e keer wordt gehouden, uit de Herfstvakantie. Dit om te voorkomen dat er onvoldoende mensen meer kunnen meehelpen. De loop is in 2013 op 13 oktober.

Klik op de link voor de uitslagen

uitslagen
Gerton Prinsen - 9,7 kilometer in 36.01 minuten (4e plaats)

4 opmerkingen:

Geert zei

Judith bedankt voor het sturen van de foto's.

Gerton ik zie je niet in de uitslagen staan, klopt dat?

Anoniem zei

Hallo klopt ik denk dat ze me hebben gemist?
Ik had 36.01 op de 9.7 dik tevreden.
Ik mis nog een loper in de uitslag voor mij.
Ze hadden een vierkant plaatje met chip die je met een trekbandje aan je veters moest bevestigen.
Mischien geen goed Systeem?

Gerrit zei

Dan ben je alweer vlot hersteld van je marathon in Brussel Gerton, was je tevreden met je 3:13uur?

Anoniem zei

Redelijk tevreden wel een pr gelopen.
Maar het verval in de laatste 15 km is wel te groot.
Vogende keer de training toch iets anders aanpakken.