zondag 7 oktober 2012

Uitslagen van de 26e Kanonsloop in Groenlo


Uitslagen 26e Kaak Kanonsloop Groenlo, 7 oktober 2012

15 kilometer Mannen: 1. Eddy Lamers (Groenlo)  54.48 minuten, 2. Wouter Vreeman (Winterswijk) 56.46, 3. Done Nienhuis (Groenlo) 57.51. 

15 kilometer Vrouwen: 1. Miranda Domhof (Lievelde)1.07.47 uur, 2. Daphne Voorhuis (Nijmegen) 1.12.53, 3. Denise Eskes (Groenlo) 1.14.02. 

10 kilometer Mannen: 1. Gerben Schreurs (Av Archeus Enschede) 33.54 mnuten, 2.  Jos Sasse (Harreveld) 34.21, 3. Dethmar Roesink (Boekelo) 35.21. 

10 kilometer Vrouwen: 1. Zerdine de Boer (TV Vreden) 41.39 minuten, 2. Heidi Jentink (Lichtenvoorde) 43.50, 3. Gaby Willemsen (Arnhem) 57.05.  

5 kilometer Mannen: 1. Arjan Weijenborg (Lichtenvoorde) 16.38 minuten, 2. Lars Kolkman (Lichtenvoorde) 17.46, 3. Roy Kolkman (Lopersvereniging Groenlo) 18.14.  

5 kilometer Vrouwen: 1. Wilma Lugtenhorst (ASV Eibergen) 21.13, 2. Sandra Oeverink (Eibergen) 22.21, 3. Carola Brewink (Groenlo) 23.41. 

Klik voor alle uitslagen op onderstaande links

2,5 kilometer

5 kilometer

10 kilometer

15 kilometer

site organisatie

9 opmerkingen:

André zei

Zoals gewoonlijk ben je de organisatie weer voor met je uitslagen ;-)
Het was een gezellige wedstrijd met prima omstandigheden. Er werden gemiddeld ook goede tijden gelopen. Heidi stond weer eens op het podium, toppertje!

Gerrit zei

Heidie wist gisteren nog niet of ze mee zou doen en dan nu op het podium, gefeliciteerd!
Arjan Weijenborg gaat gelukkig ook weer harder lopen, mooi!

Marieke zei

Wanneer zjn de uitslagen van iedereen te zien?

katja zei

Marieke dat duurt nog weken.
Bjorn was 4e op de 10 km met een pr 36.15 min. Frank Roos had ook een zeer snelle 10 km.18.00 min dacht ik.

Anoniem zei

Was ook heel erg benieuwd naar mijn eind tijd....liep voor de eerste keer een wedstrijd mee. Maar jammer dat het pas over weken zichtbaar is. Voor de 5 euro inschrijfgeld mag je misschien wel verwachten dat je je eindtijd kunt terug vinden binnen een paar dagen. Verder was het allemaal perfect geregeld, daarvoor hulde!

Sandra zei

Het was echt super georganiseerd.. ik heb echt heerlijk gelopen, en was dan toch zeer verrast met een tweede plek op de 5 km, dat werkt weer zeer motiverend voor een volgende wedstrijd. Grappig alleen dat hier boven staat dat mijn woonplaats Groenlo is, terwijl dat Eibergen (ASV). Maar Groenlo vind ik ook goed hoor!!

Sandra Oevering

Frank zei

Katja, mooi dat je veel vertrouwen in me hebt, maar ik had toch echt wat meer dan 38 minuten nodig voor de krap 10 kilometer

katja zei

O ik zie het nou pas Frank. Haha de klok stond ook wel heeeel ver weg.

Geert zei

Sandra, ik heb het vers van de Gelderlander pers maar ik heb de woonplaatst aangepast.

Gefeliciteerd met je 2e plaats, op naar de top!