woensdag 8 mei 2013

Uitnodiging voor een trainingsloop op Hemelvaartsdag

2012
Voor het vierde jaar wordt er op donderdag 9 mei 2013 (Hemelvaartsdag) weer een trainingsloop georganiseerd. Dirk-Jan Robbe heeft in de buurt van Groenlo een tocht van bijna 15  kilometer uitgezet, die onder andere over de kerkepaden rond Beltrum gaat. De snelheid die gelopen wordt is ongeveer 6.00 minuten per kilometer. 

We vertrekken s' morgens om 7.00 uur per auto vanaf AVA'70 en de trainingsloop start om 7.30 uur aan de Kleermaker 44 in Groenlo. Ook meefietsers zijn van harte welkom. 


Graag even onderaan dit bericht opgeven als je mee wilt lopen 

Deelnemers: 1.Dirk-Jan Robbe (Groenlo), 2.Geert Wevers, 3.Marieke Prinsen, 4.Andre Bleumink (Groenlo), 5.Eric Hoogerbrug (afgemeld), 6.Inez Balke, 7.Andre Balke, 8.Henk Mengers, 9.Ineke Mengers (meefietser), 10.Inno Spekschoor (Varsseveld), 11.Linda Scholten, 12.Han Arentsen (Sinderen), 13.Henk Lammers, 14.Samantha Zeegers, 15.Robin Wubbels, 16.Wim Rensink, 17.Mirjam Lammers, 18.Marloes Bosveld (Winterswijk), 19.Henk Lammers (Winterswijk), 20.Yvette Heusinkveld, 21.Linda Prinsen, 22.Martin Hengevelt (Dinxperlo), 23.Gerrit te Lindert, 24.Tracey Jewell
2011
2010

21 opmerkingen:

Marieke zei

ik wil ook graag mee

André zei

Lijkt me leuk, kan er deze keer zelfs lopend naar toe ;-) Probeer ook nog wat LVG'ers mee te krijgen.

Jelle zei

je mag wel lachen geert je hoeft niet naar beneden te kijken

André en Inez zei

Wij gaan ook mee. André en Inez.

Eric Hoogerbrug zei

Noteer mij ook maar!

Harro zei

Jammer, jammer, jammer. Op schaal van wereldproblematiek stelt het niet veel voor maar de komende 7 weken heb ik slechts oefeningen op mijn agenda. Op straffe van chronische klachten aan de achilles, volgens de fysio.
Veel plezier, 't zal vast weer een gezellige, leuke en mooie loop worden.
Ik wacht het verslag wel af.

Inno Spekschoor zei

Noteer mij ook maar!
Tot donderdag dan!

Linda Scholten zei

Ik ga ook mee!

Anoniem zei

ik kom ook,
Han Arentsen

Anoniem zei

Ben ook graag weer van de partij

Henk L

samantha zei

Ook ik geef me hierbij op om weer mee te lopen. Ik neem Robin om mee.

wim rensink zei

Ik meld mij ook aan

Mirjam Lammers zei

Ik wil ook graag mee

Henk Lammers zei

Hallo Geert,

Hierbij de aanmelding van Marloes Bosveld en Henk Lammers (de Winterswijkse Henk). Tot donderdag!!

Marloes & Henk

Yvette zei

Ik wil ook graag mee

Anoniem zei

Ik wil ook graag mee.
Linda Prinsen

Anoniem zei

Ik kom ook! Kom rechtstreeks naar Grolle. Tot donderdag groeten Dirk

Martin Hengevelt zei

ik loop ook mee in de vroege ochtend.

Eric Hoogerbrug zei

Ik moet mij helaas toch afmelden. na de training van gisteravond heb ik toch weer wat last van m'n enkel :( Hopelijk gaat het dan met de 5x5 weer beter.

Anoniem zei

Wel vroeg,maar ik ga mee
Groeten,Gerrit te Lindert

Anoniem zei

Ik wil ook graag mee, tot morgen vroeg! Groetjes, Tracey