woensdag 18 november 2015

Gert-Jan Wassink en zijn hardloopavonturen in Flagstaff Arizona (Amerika) - deel 2

Gert-Jan Wassink, bezig aan een lange duurloop van 26 kilometer
Het aftellen is begonnen, ik ga bijna weer naar huis. De afgelopen weken heb ik zeer goed kunnen trainen. De weken gingen snel voorbij en ik heb erg genoten van de omgeving hier in Flagstaff. Op de zondag doe ik altijd een lange duurloop, vorige week was dit 28km vandaag 26km. Van deze training heb ik een mooi filmpje gemaakt die ik graag aan jullie wil laten zien. Geniet maar een beetje mee van de mooie looppaden.


Het schema was pittig en vroeg veel van mijn lijf maar ik heb alle trainingen goed kunnen afwerken. Nu is het uitrusten geblazen en de trainingen laten rijpen. Dinsdag heb ik als laatste nog een kleine snelheidsprikkel voordat ik vrijdag weer terug naar huis vlieg. De overige trainingen deze week zullen wat rustiger zijn. Zaterdag ochtend kom ik aan in Nederland om direct door te reizen naar Tilburg voor de wedstrijd van zondag. Na Tilburg loop ik nog enkele andere wedstrijden waaronder de Lottocrosscup in Brussel en de Sylvestercross in Soest. Geniet van het filmpje en ik houd jullie op de hoogte van mijn prestatie. 


1 opmerking:

Dirk zei

Mooie beelden
Beetje jaloers op je.
Zo makkelijk kunnen lopen in deze prachtige omgeving