vrijdag 1 juli 2016

Uitslagen en verslag van de 1e Vivera Run in Holten

Andre Bruil en Frank Roos schuilen net voor de start van de 10 kilometer onder een paraplu
Jan Paalman en Bart van Zelst mogen zich de eerste winnaars van de Vivera Run noemen. Paalman won de vijf kilometer in een tijd van 00:17:56. ,,Ik heb tien jaar fanatiek hardgelopen, maar ben nu begonnen met voetballen. Ik ben 42 jaar en wil wat meer genieten. Dat ik nu heb gewonnen, is dan ook extra bijzonder’’, aldus Paalman. Snelste dame op de vijf kilometer was Manouck Ligtenberg in een tijd van 00:21:02. ,,Dat is voor mij een persoonlijk record’’, kon de Rijssense tevreden terugkijken.

Op de tien kilometer wist Bart van Zelst zich tot winnaar te kronen. In een tijd van 00:37:36 blijf hij nummer twee Robert Scheurs een minuut voor. ,,Ik heb drie weken niet kunnen lopen vanwege een enkelblessure. Dus ik was blij dat ik weer volle bak kon’’, was ook Van Zelst tevreden. Met een tijd van 00:45:12 mocht Jolanda Brugman zich de snelste dame op de tien kilometer noemen.

Bij de bedrijventeams bleek Tastoe 1 de snelste op de vijf kilometer. Het team, bestaande uit Marco van Dijk, Timo de Vrijer en Rosanne Vossebeld kon een totaaltijd van 01:04:30 noteren. Op de tien kilometer wist De Jong & Laan zich tot winnaar te kronen. Tom Meuleman, Edwin Visserman en Lidwien Swartjes van ’t Ende wisten uiteindelijk een tijd van 02:16:41 te noteren.

Geen opmerkingen: