vrijdag 26 mei 2017

Gerrit Dijkslag neemt deel aan de Alpe d'HuZes in Bourg-d'Oisans(Fr)

Gerrit Dijkslag wil de Alpe d'Huez zo vaak mogelijk overwinnen
Morgen is het al zover en vertrek ik met het team Kramp Alpe dHuZes naar Frankrijk om deel te gaan nemen aan de Alpe d’HuZes in de strijd tegen kanker. Ik zal daar vooral lopen ter nagedachtenis aan 10 AVA’70 hardloopmaatjes die helaas de strijd tegen deze ziekte hebben verloren.

Ik zal proberen zo vaak mogelijk de Alpe d’Huez te overwinnen. Dankzij vele sponsoren, is een eerste strijd al gewonnen, tot nu toe heb ik 5500 euro opgehaald, als team zitten we al aan de 15.000! Ik ben enorm trots op het feit dat op dit moment liefst 130 sponsoren bereid zijn gevonden om mijn initiatief te steunen, bedankt hiervoor!

Een bijdrage dan nog steeds via iDeal overgemaakt worden op: https://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/gerritdijkslag Jij wilt toch ook een wereld zonder kanker?

We hebben als team een eigen facebook pagina, www.facebook.com/Kramp-Alpe-dHuzes-296926587413841/

Extra informatie is te vinden op: www.opgevenisgeenoptie.nl

Via een app zijn we op de dag zelf rechtstreeks te volgen.

Voor de thuisblijvers

Het thuisfront kan Alpe d'HuZes op afstand meebeleven via zo'n beetje alle mogelijke kanalen:
>> de Alpe d’HuZes-app (te downloaden via App Store en Play Store)
>>  Alpe d’HuZes Vandaag, het dagelijkse online magazine
>> de live-stream op onze site (een rode button): via webcams zijn alle kanjers te volgen, en hier vind je ook de actuele doorkomsttijden per startnummer
>> rechtstreekse tv-uitzending - van 8 tot 17 uur - door RTV Utrecht, L1, Omroep West, NH, Omroep Flevoland, Omroep Zeeland, RTV Drenthe, Omroep Gelderland en RTV Oost. Ook NPO Nieuws neemt de uitzending over
>> online via de site van Omroep Brabant
>> de hele dag verslag en video’s op www.nu.nl
>> SBS Hart van Nederland en NPO Radio 5 doen ook verslag

De voorbereiding zit er op, nu is het genieten tot aan 1 juni en dan begint mijn strijd, ik heb er zin in.

Met sportieve groet,
Gerrit Dijkslag

1 opmerking:

Dirk zei

Heel veel succes Gerrit.
Mooi shirt....
Zal aan je denken Gerrit D