zondag 4 mei 2014

Foto's en uitslagen van de 4e Salomon Koning van Spanje Trail in Gulpen

van links naar rechts Peter Kroesen, Eric Hoogerbrug, Gerben Deunk, Evelien Hillen, Wim Brinkman, Henk Lammers en Marieke Prinsen
Op zondag 4 mei 2014 organiseerde MudSweatTrails de vierde editie van de Salomon Koning van Spanje. Vanuit Gulpen werd gestart op drie afstanden door het heuvellandschap van Zuid-Limburg.
​Afstanden Salomon Koning van Spanje
  • 10 km en 200 hoogtemeters
  • 17 km en 400 hoogtemeters
  • 34 km en 850 hoogtemeters
Deze Trail dankt zijn naam aan de start & finish locatie in Gulpen: de Koning van Spanje beklimming. Een heuvel die door de Koning van Spanje tijdens de veldtochten door den Nederlanden gedurende de 
80-jarige oorlog werd bezet.

Deze beklimming vormde voor alle afstanden de start van het parkoers. Een waardige aftrap van ieder zijn eigen veldtocht! 


Uitslagen Aaltenaren: 

10 kilometer: Eric Hoogerbrug 58:27 min.

17 kilometer:  Freddie Kruisselbrink 1:38:31, Bart Mekking 1:59:09, Diana Hendriks 2:17:05 

34 kilometer: Wim Brinkman 3:29:40, Peter Kroesen 3:32:56, Gerben Deunk 3:53:14, Evelien Hillen 3:55:28, Marieke Prinsen 4:02:04, Henk Lammers 4:04:04 

alle uitslagen

foto's Andre Bleumink

site organisatie

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Moet bekennen dat ik van startnummer heb geruild met Freddie Kruisselbrink. Heb de 10km gelopen in 58:27 min.

Anoniem zei

Anoniem is Eric Hoogerbrug dusss.

Geert zei

Bedankt Eric, ik heb het aangepast.

Hoe was de trail in Limburg?

j zei

Mijn vader en moeder hebben ook mee gedaan mijn moeder heeft de 10 kilometer gedaan en mijn vader heeft de 34 kilometer gedaan ze hebben alle bij goed gelopen en wim brinkman jij hebt ook goed gelopen en ik hoor de dat je mijn vader en moeder hebt gezien en gerben jij hebt ook goed gelopen zag ik in de uitslagen staan

Eric Hoogerbrug zei

Thnx Geert, het was echt een geweldige trail! Lekker zwaar en een prachtig parcours. Heb ook direct na de finish besloten dat ik volgend jaar voor de 17km ga.