zaterdag 11 juli 2015

Prachtige poster Walfortloop

De poster van de Walfortloop 2015

Al een aantal jaren sta ik afgebeeld op de voorkant van de Sprint, het clubblad van atletiekvereniging AVA'70. Toen enkele weken geleden de nieuwe poster van de Walfortloop uit de persen van de drukkerij kwam rollen, was het een verrassing dat ik ook op deze poster sta afgebeeld. Ik vind hem zelf geweldig mooi geworden maar ik kan me ook voorstellen dat hier de meningen over verdeeld zijn. We zullen de komende weken zien wat dit met de inschrijvers van de Walfortloop gaat doen, schrijf je nu al vast in voor 21 juli. Organisatie bedankt voor deze surprise!

Klik hier voor de inschrijving

2 opmerkingen:

Paulus Pietsma zei

...vooral als er straks een balkje met AFGELAST over je heen komt.

Andre Bleumink zei

Ze doen er ook alles aan om nog meer vrouwen aan de start te krijgen.... Zelfs een veteraan met meer dan 50 tinten grijs op de poster zetten ;-)