woensdag 16 mei 2012

Uitnodiging voor een trainingsloop op Hemelvaartsdag

Hemelvaartsdag 2010
Net als in de afgelopen twee jaar wordt er op donderdag 17 mei 2012 (Hemelvaartsdag) weer een trainingsloop georganiseerd. Gerrit Ormel heeft in de buurt van de natuurgebieden de Wolboom, de Vennebulten en 't Goor een tocht van 11,8  kilometer uitgezet. De snelheid die gelopen wordt is ongeveer 6.00 minuten per kilometer. We vertrekken s'morgens om 7.00 uur vanaf 't Romienendal aan de Aladnaweg 3 in Aalten. Ook meefietsers zijn van harte welkom.

Graag even onderaan dit bericht opgeven als je mee wilt lopen.

Deelnemers: 1.Gerrit Ormel, 2.Henk Lammers, 3.Ingrid Lammers(fiets), 4.Andre Balke, 5.Inez Balke, 6.Marieke Prinsen, 7.Heidie Jentink(Lichtenvoorde), 8.Harro Rijnsaardt, 9.Sander van der Hoeff (Doesburg), 10.Donja (zijn hond), 11.Henk Mengers, 12.Ineke Mengers(fiets), 13.Benno Aversteeg, 14.Marco van Rijs(Bredevoort), 15.Henk Bruggeman(Arnhem), 16.Henk Bol, 17.Rianne Fokkers(Borculo), 18.Anky Bruil, 19.Inno Spekschoor(Varsseveld), 20.Linda de Vries, 21.Linda Prinsen, 22.Samantha Zeegers, 23.Linda Scholten, 24.Gerdie Duenk, 25.Martin Hengevelt(Dinxperlo), 26.Bianca van den Berg, 27.Mariska van den Berg, 28.Tracey Jewell, 29.Roel Somsen, 30.Gerrit te Lindert, 31.Wim Rensink, 32.Hanny Rensink(fiets), 33.Marloes Bosveld(Winterswijk), 34.Eric Demkes, 35.Gerrit Heersink(Heelweg), 36.Evelien Hillen, 37.Henk Lammers(Winterswijk), 38.Paul Stortelder, 39.Gerben Deunk, 40.Erwin Wamelink, 41.Walter Vaags

Hemelvaartsdag 2011
.

34 opmerkingen:

Geert zei

Het is wel vroeg opstaan maar dan heb je ook wat! Je bent om 9.00 uur al weer thuis en hebt nog de hele dag om wat te doen.

André en Inez zei

Wij gaan mee.

Marieke zei

Ik ben er ook....Haal je de rest even weg!!ging niet helemaal goed

HEIDIE zei

Hallo!!Ik ben er ook weer bij

Harro zei

Goed plan! Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ben ik er bij. Zin in.

Sander zei

Tja ik zie zon, ik zie andere honden, dus ik kan niet achterblijven. Lekker vroeg, dus ook weer vroeg thuis.

Overigens ik weet nu al dat ik daar donderdag als de wekker gaat iets anders over denk.

Ik ga waarschijnlijk wel mee, tenzij het thuisfront met nog aantrekkelijker ideeen komt

Henk Mengers zei

ik zal er ook zijn.
Ineke fietst mee.
Henk en Ineke Mengers

Marco zei

Ik ga ook mee Geert, lopens of per fiets moet nog even kijken.

Henk (DE LOPER) zei

Ik doe m'n best om op tijd de dauw uit mijn ogen te wrijven.
Henk (DE LOPER)

Geert zei

Henk, leuk dat je ook komt en neem gerust wat atleten van DE LOPER mee.

Rianne en Anky zei

Wij lopen ook graag mee

Inno zei

De wintereditie is me goed bevallen dus ik ben ook van de partij!

Inno Spekschoor (varsseveld)

Anoniem zei

Linda de Vries en Linda Prinsen:

Wij lopen ook graag mee.

Gerdie Duenk zei

Ik geef me ook op, blijf dan wel bij Gerrit Ormel uit de buurt, Gerdie

Martin Hengevelt zei

Hoi ik sta ook vroeg op en loop het rondje mee.

Bianca en Mariska zei

De zussen Van den Berg lopen ook mee! Tot donderdag.

katja zei

Veel plezier allemaal.

Tracey zei

Ik loop ook graag mee!

Roel zei

Tot donderdag.

wim rensink zei

Ik ben er donderdag ook bij.
Mischien fiets Hanny ook mee.

Gerdie Duenk zei

Kunt ze allemaal wel op de groepsfoto, of moji de telelens met nemmen

sander zei

Ik moet helaas gaan passen. Volgend weekend staat de Roparun op het programma en ik heb iets last van mijn enkel. Rust zeg de dokter (en tevens teamcaptain)

Geert zei

Een mooie groep van ruim 30 personen heeft zich opgegeven met enkele nieuwe namen die nog nooit aan een trainingsloop heeft meegedaan, erg leuk.

Zelf ben ik er morgen ook niet omdat ik moet werken maar ik wens jullie allemaal veel plezier toe.

Met planner Gerrit Ormel en fotograaf Marco van Rijs moet dat wel goed gaan! Ben benieuwd naar de traditionele groepsfoto.

Sander veel succes bij de Roparun.

Marloes Bosveld zei

Hallo,

Ik ben ook van de partij.

Groet, Marloes Bosveld

Eric Demkes zei

ik ben er donderdag ook bij als ik uit bed kan komen.

Gerrit zei

Gerrit Heersink doet ook mee!

Evelien zei

Evelien gaat ook mee.
Tot morgen.
#hekzinan

Anoniem zei

Hallo Geert,

Ik sluit me graag aan en ben aanwezig samen met Marloes.

Henk Lammers,
Winterswijk

paul zei

Ik ga ook mee, tot morgen

Paul S.

Gerben zei

Ik ga ook mee liekt mien wal een keare mooi um te doon.
Gerben

Erwin Wamelink zei

Ik voeg mij ook graag bij dit mooie gezelschap!

Tot morgen (heeeeel) vroeg!

Anoniem zei

Walter Vaags komt ook!
#alshetnogkan

(Dacht me al te hebben aangemeld, maar dat werkt blijkbaar niet vanaf een Tablet....)

Evelien zei

Goed zo Walter. Trusten en tot morgen.

Marco de ochtend prins :) zei

Geert is nog even ant wark..
Bedankt allemaal het was een mooie tocht Gerrit!