zondag 27 mei 2012

Uitnodiging voor een trainingsloop op 2e Pinksterdag

Pinksteren 2011
Komende maandag 28 mei 2012 (2e Pinksterdag) staat er voor de vijfde keer een duurloop op het programma met Pinksteren. Andre Balke heeft een tocht van 12 kilometer uitgezet, die loopt over de groene grens in de richting van het plaatsje Hemden in Duitsland.
.
De start is om 10.00 uur bij de familie Balke aan 't Slaa 75 in Aalten. We lopen in een rustig tempo van 6,00 minuten per kilometer, Ingrid van Zolingen verzorgt de catering.
.
Je bent van harte welkom om mee te lopen en het zou mooi zijn dat we weer een leuke groep bij elkaar kunnen krijgen. Je doet mee op eigen risico en wil je graag meelopen of fietsen geef je dan even onderaan dit bericht op.

Deelnemers: 1.Andre Balke, 2.Inez Balke, 3.Ingrid van Zolingen, 4.Geert Wevers, 5.Ineke Mengers (fiets), 6.Henk Mengers, 7.Marieke Prinsen, 8.Luuk te Brake, 9.Harro Rijnsaardt, 10.Dirk-Jan Robbe (Groenlo), 11.Marco van Rijs (Bredevoort), 12.Martin Hengevelt (Dinxperlo), 13.Eric Hoogerbrug, 14.Anja Hoogerbrug (fiets), 15.Henk Bol, 16.Linda Scholten, 17.Gerdie Duenk, 18.Mirjam Lammers, 19.Linda, 20.Samantha Zegers, 21.Janine, 22.Evelien Hillen, 23.Henk, 24.Paul Stortelder, 25.Erwin Wamelink, 26.Anna Torensen, 27.Sien Meinen, 28.Geert Wevers (Dinxperlosestraat), 29.Gerrit Dijkslag, 30.Bianca Saalmink
2010
2009
2008



30 opmerkingen:

H.Mengers zei

Natuurlijk zijn we weer van de partij. Henk loopt en ik zal met plezier jullie flesjes e.d. vervoeren met de fiets.
groeten Ineke

Marieke zei

en voor de 5de keer zeg ik weer :Ja,ik wil ook graag weer mee...

Harro zei

De Pinksterloop heb ik nog niet ervaren. Ben er wel nieuwsgierig naar. Aan de organisatie en de catering kan het niet liggen. Tot maandag!

Dirk zei

Ik zal er maandag ook weer eens bij zijn!!

Anoniem zei

Geert Pin mij er nog niet helemaal aan vast, maar 80% kans dat ik mee mag.

Marco zei

Its was me

Martin Hengevelt zei

Ik loop maandag mee richting het Hemderland.

ingrid zei

Mis nog een heleboel dames van de A groep???

Anoniem zei

Eric Hoogerbrug loopt mee, Anja gaat mee op de fiets.

Anoniem zei

Henk Bol komt ook

Anoniem zei

Linda Scholten loop ook mee!

Anoniem zei

Als Ingrid de catering in handen heeft dan kan ik die kans niet voorbij laten gaan, dus tot maandag. gerdie

Anoniem zei

Mirjam Lammers loopt ook mee!

Anoniem zei

Hallo ik wil ook mee lopen tot dan groet linda

Gerdie Duenk zei

Nog een mogelijkheid om eerder te starten?

Anoniem zei

Ik loop ook mee:) Ik neem ook een vriendin mee (Janine!) Groetjes Samantha Zegers

Geert zei

Het is toch een prachtige starttijd voor een tweede Pinksterdag Gerdie?

Evelien zei

Evelien wil ook graag mee.

Henk zei

Ben ook van de partij

paul zei

Ik loop ook graag mee, wanneer het woordje catering valt ben ik altijd graag van de partij.

Paul S.

Geert zei

Een mooie groep maar wie maakt de 25 vol?

Andre Bruil weet je nog wat we Koninginnedag hebben afgesproken?

Erwin Wamelink zei

Ik ben er ook bij!

Erwin

Harro (watje) zei

En we hebben een afmelding.
Met pijn in het hart en in de lies: adductor. Straatvoetbal dit keer boosdoener (met 0 tegendoelpunten wel naar de volgende ronde).
Veel plezier en tot de volgende keer.

Gerrit zei

Ik was bij die afspraak Geert, ging erover dat jij volgend jaar de Koninginneloop ging doen!

Pfff, nog eerder Gerdie? :)

Anoniem zei

Anna Torensen loopt ook mee!

theo stronks zei

Veel succes allemaal straks.!!!!!!!!!!!

Geert zei

Gerrit, dan heb je toch niet meer alles goed meegekregen, ik was er al bang voor!

Jammer Harro, het beste ermee en de volgende keer ben je er hopelijk weer bij.

Sien Meinen zei

Hallo, lijkt me wel gezellig.Ik kom ook Sien

Anoniem zei

Geert Wevers loopt ook mee.

Gerrit zei

Ik ga het ook halen, kunnen we het nog wel ff over die afpraak hebben Geert! :)