vrijdag 9 november 2012

Evelien Hillen loopt Marathon in Steinfurt(D)

Der Bagno-Buchenberg-Marathon in Steinfurt
Na de afgelasting van de New York Marathon afgelopen zondag heeft Evelien Hillen gisteravond besloten om komende zondag de "Der Bagno-Buchenberg-Marathon" in Steinfurt te gaan lopen. Deze wordt ook wel de "Steinhart 500" marathon genoemd omdat bij deze nieuwe Steinfurter Marathonlauf 500 harte Höhenmeter zu überwinden sind. 

De start is om 10.00 uur voor het kasteel in Burgsteinfurt en er moeten drie ronden gelopen worden. Met de aanschaf van een flex-ticket kan je ook 16, 29 kilometer of de hele marathon lopen. Dit mag je gedurende de wedstrijd nog beslissen en kan dus afhankelijk van je vorm van de dag zijn. Inschrijven kan tot zondagmorgen 9.00 uur en Evelien zou het erg leuk vinden als er nog enkele atleten mee zouden gaan.

Klik voor meer informatie op onderstaande link

site organisatie
Het hoogteprofiel per ronde, deze wordt met de Marathon dus drie keer gelopen.

11 opmerkingen:

Geert zei

Evelien heel veel succes, je hebt volgens mij niet de gemakkelijkste Marathon uitgekozen. Geniet ervan!

Walter Vaags zei

Ik kan helaas niet, anders had ik graag 1 rondje meegelopen. Ik zal nu 3 rondjes duimen... Heel veel succes Evelien!

Evelien zei

Geert, super !!!
ga je niet mee?

Evelien zei

Walter, had wel een beetje op gehoopt dat je mee zou gaan.

Marieke P zei

Dit lijkt me een leuke,ga je volgend jaar weer??Heel veel plezier

Marco zei

Hallo Evelien, heel veel succes., kom je morgenmiddag nog achter de desk zitten?

Gerdie Duenk zei

Veel succes

Ingrid zei

Zondag moet ik koffie verkopen voor Ava , anders was ik met je meegelopen. Succes , je kunt het.

Harro zei

Ach, NY is voor de hele wereld, Steinfurt is voor een select groepje! Be special!

Succes.

Marco zei

5 Km punt 29min
10km punt 55min
15km punt 1:20:xx
30km punt 2:45:xx ze krijgt het iets zwaarder.
Eindtijd 3:55:xx Prachtige tijd Evelien, Gefeliciteerd!

Geert zei

Knap gedaan Evelien, ik denk dat je blij bent dat je dit op het laatste moment nog besloten hebt.