zaterdag 24 november 2012

Foto's, uitslagen en eindstanden van de 4e Boekeldercross in Aalten - deel 1

De toppers uit Varsseveld met van links naar rechts Jelle Hubers, Inno Spekschoor, Tim Jentink en Wim Buevink, op de hurken Rik Lammers.

Klik op de link voor de foto's

fotoalbum

uitslagen


 eindstanden

site organisatie
Lenn  Posthumus verloor bij de start al zijn schoen maar liep toch naar een toppositie, klasse Lenn!
De winnaars van de 15 kilometer Michael van der Kroon (757) en Erwin Reijmer (756), ze liepen een prachtige tijd van ruim 50 minuten
Jolanda Hubers, Samantha Zegers en Linda Rexwinkel
Hardlopen en griep gaan niet samen!


7 opmerkingen:

Jolanda zei

Geert, dit is GEEN mooie foto (van mij bedoel ik dan). Gunst, wat een snuutjen.

Geert zei

Zal ik de foto verwijderen Jolanda, is geen enkel probleem.

Ik wil niet dat mensen met tegenzin op mijn site staan.

ingrid zei

haal die van mij er ook maar af, wordt ik ook niet vrolijk van

Jelle zei

is een mooie foto geert die van de 5 uit varsseveld en die van mij en Tim ook op de 1 plaats op het podium alleen jammer van de veters van mij dat die los gingen maar ik heb het toch goed gedaan ik vondt het ook leuk

Geert zei

Je foto heb ik verwijderd Ingrid.

Dave zei

Leuke foto's Geert. Lenn ligt op de bank met pootje hoog.

tim zei

de 5 toppers uit varsseveld
ik vond het superleuk om mee hebben gedaan aan de boekeldercross de laatste keer een trofee voor het meedoen een leuke herinnering

echt een leuke foto geert van de 5 uit varsseveld


Gr tim