vrijdag 18 oktober 2013

Aankondiging van de 3e editie van Henrie's donkere herfst trainingsloop

18 oktober 2013 - De 3e editie van Henrie's donkere herfst trainingsloop (19.00 uur)
Op vrijdagavond 18 oktober 2013 organiseert Henrie Drenthel, in samenwerking met Ronnie Boekelder, de derde editie van een herfst trainingsloop in het donker. Het is de bedoeling dat we de donkerste gedeelten van het buitengebied van Aalten en Bredevoort opzoeken. Het zal een rustige trainingsloop van ongeveer anderhalf uur worden en we vertrekken om 19.00 uur vanaf het huis van de familie Boekelder aan de Bredevoortsestraatweg 147a in Aalten. Zo'n 95% van de 15 kilometer route is onverhard.

Een (hoofd)lampje en reflecterend hesje is verplicht. Na afloop van de loop is er een gezellig samenzijn in de Finse blokhut van de familie Boekelder. Er kan zelf ook weer wat eten en drinken mee genomen worden.

Iedereen is van harte welkom, lijkt het je wat en wil je graag mee lopen geef je dan even op. We verzamelen om 18.45 uur bij Erna en Ronnie. Ronnie Boekelder zou het erg mooi vinden als er veel bekenden uit de B-groep van AVA'70 mee zullen lopen. De training is een goede voorbereiding voor de halve marathon van Doetinchem of de Montferland Trail.

Deelnemers: 1.Henrie Drenthel, 2.Ronnie Boekelder, 3.Geert Wevers, 4.Peter Baten, 5.Marco van Rijs, 6.Ingrid van Zolingen, 7.Gerdie Duenk, 8.Linda Scholten, 9.Erwin Wamelink?, 10.Andre Bruil, 11.Andre Balke, 12.Inez Balke, 13.Davy Sleijster, 14.Andre Bleumink, 15.Wim Rensink, 16.Herman Baten, 17.Walter Vaags?, 18.Linda Prinsen, 19.Ineke Wesselink, 20.Gerdy Hoornenborg, 21.Henk Mengers, 22.Mark Klein Goldewijk, 23.Marcel Mateman, 24.Luuk te Brake, 25.Frank Roos


Afgemeld: Marco, Wim en Erwin

32 opmerkingen:

Marieke zei

Ja ,jammer...hoe laat zijn we er weer want ik moet de volgende morgen al vroeg naar het TEUTOwald. Helaas ,
maar is ook leuk.

Geert zei

We zijn er tussen half negen en kwart voor negen weer Marieke, dat kan nog makkelijk.

Erwin Wamelink zei

Ik houd nog een kleine slag om de arm, maar als ik kan doe ik natuurlijk mee. Gezellig man!

De Boekelders hebben toch ook een jacuzzi, hottub, stoombad achter apparaat? Dat mag ik niet missen!!

Erwin

Gerdie Duenk zei

Erwin, we hebben natuurlijk wel een reporter nodig, Inclusief Finse Kota

Harro zei

jaloers, jaloers, jaloers....nu al veel (voor)plezier voor de donkere herfstloop lopers en loopsters.

Andre Br. zei

Ik ben ook van de partij!

Gr.

Andre en Inez zei

Wij lopen ook mee.

Davy zei

Ik loop ook gezellig mee.

André Bleumink zei

Zet mij er ook maar bij

Wim Rensink zei

Ja leuk, ik wil ook wel meedoen.

Henrie zei

Als het nog even zo lekker doorregent hoef ik niet eens een sloot te pakken om natte poten te krijgen....

Anoniem zei

Helaas kan ik niet. Wens jullie allen veel hardloopplezier!!

Christian Reinders

Unknown zei

De Batentjes, Peter en Herman, zullen er ook zijn.

Walter Vaags zei

Ik ga heel erg mijn best doen om er bij te zijn, maar heb 's morgens nog een afspraak in Denemarken. Het zal d'r dus om spannen... Wacht iig niet op mij.

Anoniem zei

Hoi hoi,

Ik loop ook graag mee!

Groetjes Linda Prinsen

Henrie zei

Ronnie, leg de hogedrukspuit maar klaar :)

Anoniem zei

ik wil ook meelopen
Ineke

Anoniem zei

Graag loop ik ook mee. Groet, Gerdy

Anoniem zei

noteer mij ook maar
Henk Mengers

Anoniem zei

Ik loop graag mee...... tot vrijdagavond.

Mark klein Goldewijk

Marcel Mateman zei

Hallo, Ik ben vrijdag van de partij. Ik heb er zin in.

Unknown zei

Zo het word druk in de bossen rond om Aalten :-)

Anoniem zei

Hoewel het buitengebied van Bredevoort nu niet bepaald bekend staat als de meest veilige omgeving in de regio, waag ik het er maar op. De samenstelling en grootte van het peloton maakt de uitdaging te leuk om thuis te blijven.....

Wim Rensink zei

Helaas moet ik mij afzeggen, Ik heb mij in de datum vergist.
Nog een fijne avond.

Gerrit zei

Gaat het verder wel goed met je Wim, gisteravond was je ook al in de bonen?

Wim Rensink zei

Daarom was ik er gisteravond.

Erwin Wamelink zei

Ik laat toch verstek gaan!

We zijn op vrijdag net begonnen met een training voor de technische nummers en dit is pas week twee.

Hoewel de keuze bijna niet te maken was, ga ik toch richting Ava!

Heel veel plezier!

Groetjes Erwin

Henrie zei

Ha die Geert,
had je wel er bij gezet, maximaal 12 deelnemers?

Henrie zei

Geintje, hoe meer vreugd, hoe meer zielen. Nu maar afwachten hoeveel er aan de finish komen.....

Davy zei

Was weer gezellig. En niet te vergeten een hele mooi ronden weer. En weer op plekken geweest die ik nog niet eerder gezien heb.
Allemaal bedankt voor de gezellige avond. En Ronny en Erna bedankt voor de gast vrijheid.

Gerdie Duenk zei

ik weet niet waar Davy het over heeft, maar ik heb niet veel gezien onderweg. Het was weer super georganiseerd. Bedankt fam Drenthel en fam Boekelder

Roderick zei

Ooooh heerlijk om dan na het lopen in de stoombad terecht te komen en even lekker te genieten. Heerlijk geniet ervan!