zondag 18 oktober 2015

Aaltense atleten op spandoeken bij marathon van Amsterdam


De spandoeken bij het Olympisch Stadion in Amsterdam
Enkele weken terug kreeg ik een mail van de organisatie van de Marathon van Amsterdam of ik ze enkele oude foto's wilde sturen. Ze hadden de foto's op mijn site gezien en wilden deze graag op een spandoek plaatsen omdat de marathon voor de 40e keer werd gehouden. Er was haast bij want erg veel tijd hadden ze niet meer. 

Ik heb enkele foto's naar hun toe gemaild en ik kreeg de afgelopen dagen enkele foto's van mensen toegestuurd waarop de Aaltense atleten staan afgebeeld. Jammer genoeg zijn de foto's niet helemaal duidelijk maar het is goed te zien dat het om de bewuste foto's gaat. Jan te Brake senior, Jan Raben en Henk Aalbers zijn vereeuwigd op een prachtige banner!
Beide foto's waarop de Aaltense atleten iets duidelijker te zien zijn. Op de bovenste foto: Jan te Brake senior op de allereerste Marathon van Amsterdam in 1975 en op de onderste foto: Jan te Brake senior, Jan Raben en Henk Aalbers op de Marathon van Amsterdam in 1983

2 opmerkingen:

Harro zei

Die banners zouden eigenlijk bij AVA moeten hangen; zouden die niet, door een Aviaan, op te vragen zijn in Amsterdam?

Dave zei

Goeie suggestie Harro.
Zodra het festijn daar afgelopen is z.s.m. naar AVA'70 met onze iconen.