woensdag 20 januari 2016

Rondje Bahia Bocholt (D)

Samen met Rob en Andre voor zwemparadijs Bahia in Bocholt
Vanmorgen al om 8.30 uur vertrokken vanuit de Ahavestraat met de auto van Rob Berkelder naar Bahia Bocholt. We (Geert Wevers, Rob en ik) hebben daar een heerlijk rondje van 12 km gelopen. Klik hier voor de details. Omdat ik gisteravond niet kon trainen heb ik tussendoor mijn eigen trainingsprogramma afgewerkt. Deze training bestond uit 8x 1 minuut tempo afgewisseld met 1 minuut wandelen. Dus na 16 minuten heb ik me weer bij de Geert en Rob gevoegd om het rondje Bahia uit te lopen.

Volgens Rob moeten we dit voorjaar deze route nog maar eens lopen. Sommige paden waren nu door de vorst wat moeilijker te lopen. Soms glad en soms ongelijk vanwege sporen van paardenhoeven die opgevroren waren. Na de tijd hebben we nog gezellig bij Geert thuis 2 kop koffie gedronken met 2 heerlijke boterkoeken (Sorry Ina, alles opgegeten). Al met al wederom een gezellig en sportief begin van deze woensdag. Wil je ook een keer meelopen. “Kijk op de site van Geert Wevers.”. Rechterkant staat een kopje trainingslopen. Geert en Rob bedankt en tot de volgende keer …..

André Balke

Geen opmerkingen: