woensdag 28 december 2011

Foto's van de trainingsloop op de Heelweg - deel 1

Een groepsfoto voor het huis van Gerrit en Hennie met van links naar rechts: Frank Roos, Sander van der Hoeff, Donja z'n hondje, Hans Hoitink, Iwan van Aken, Gemma Velders, Anky Bruil, Inez Balke, Jolanda Schenk, Henk Woolschot, Henk Lammers, Marloes Bosveld, Wim Brinkman, Luuk te Brake, Ingrid van Zolingen, Gerrit te Lindert, Andre Balke, Geert Wevers, Dinant Woolschot, Johan Wolthuis, Gerrit Heersink, Harro Rijnsaardt, Henk Lammers, Gerrit Ormel, Katja Demkes, Esme Wind, Wim Buevink, Inno Spekschoor, Henk Mengers en Piet Meijer. Jan Keemink (iets te laat), Marlies de Goeij (ziek) en Marco van Rijs (fotograaf) ontbreken op de foto.

Onder mooie weersomstandigheden werden vanmorgen de overtollige Kerstpondjes er weer afgelopen. Gerrit Heersink had vanaf de Heelweg een mooie tocht van ruim 15,5 kilometer uitgezet in de richting van Halle en Mariënvelde. Maar liefst 32 atleten waren op de uitnodiging afgekomen en ze hebben allemaal de tocht uitgelopen. Na afloop van deze training ontbrak het ons aan niets en stond er zelfs een ware koffietafel klaar, waar zelfs de broodjes knakworst niet op ontbraken. Hennie en Gerrit, ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid en de eerste geruchten gaan al rond dat de Woolschotjes volgend jaar de loop in Zelhem willen organiseren.

Klik op de link voor een aantal foto's

fotoalbum

Henk Woolschot rust even uit op het Vutters-Bankje
Andre Balke en Frank Roos bekijken het uit de hoogte
Een mooie grote groep bij elkaar

Donja heeft het niet gemakkelijk....

9 opmerkingen:

Katja zei

Gerrit en Hennie,
Bedankt voor de mooie loop en de goede verzorging.

Wat leuk volgend jaar bij de Woolschotjes. Ik geef me hierbij alvast op.

ingrid zei

het was gewoon een complete kerstmaaltijd. bedankt!!!! op naar de woolschotjes. zal wel iets met veel drank worden!!

Gerrit en Hennie zei

Leuk dat we met zo'n grote groep waren! Leuk om te organiseren. In de wandelgangen heb ik gehoord dat volgend jaar de Woolschotjes de lopers willen verassen met een warm- en koud buffet. Bij deze geef ik me vast op!

Jan Keemink zei

Ben vanmorgen ook mee geweest .

Vond het weer erg geslaagd en een goed begin van de vrije woensdag.
Mooie route dit keer en lekker afwisselend(bedankt)

Vond de verzorging achteraf weer super geregeld.

Probeer er volgend jaar weer bij te zijn.

Johan Wolthuis zei

Geert, Gerrit en Hennie bedankt voor de mooie route en verzorging. Het was weer reuze gezellig vanmorgen. Volgend jaar Woolschotjes en drank? Moeten wij dan een overnachting ergens regelen?

Allen een goede jaarwisseling gewenst en een Voorspoedig en sportief hardloopjaar 2012.

Harro zei

Alle superlatieven zijn al voorbij gekomen. Ik sluit mij overal bij aan. Geboren op 100 meter van de Heelweg heb ik veel van de vandaag gelopen wegen en paden nooit eerder gezien!
Mooi dat het volgend jaar in Zelhem is; daar ken ik echt helemaal niets. I'm on the list!

Gerrit + familie: tot volgende zomer, dan hoop ik weer op jullie support achter de goal (HSV Zuid)!

André en Inez zei

Gerrit en Hennie, bedankt voor de gezelligheid en de mooie route.

Dinand zei

Gerrit, Hennie en Geert,

zeer bedankt voor de gezellige duurloop en de prima verzorging voor en achteraf.

groet,
Dinand Woolschot

PS...De term "woolschotjes" is mij helemaal onbekend. Wandelgangberichten waar deze term dan in voorkomt moeten dan ook niet serieus genomen worden.

Gerrit Ormel zei

Gerrit en Hennie bedankt voor de goede verzorging en Geert voor de uitnodiging.