maandag 26 december 2011

Uitnodiging voor een trainingsloop in de Heelweg

 
2010 Lievelde in de sneeuw

Na de traditionele trainingslopen tussen kerst en nieuwjaar in de Slangenburg, het Zwillbrock(D) en Lievelde gaan we dit jaar naar de Heelweg. Gerrit Heersink heeft daar in zijn trainingsgebied een rondje van 15 kilometer uitgezet. We lopen eerst in de richting van Mariënvelde en daarna richting Halle. De route voert door drie verschillende gemeenten: Oude IJsselstreek, Oost Gelre en Bronkhorst. De snelheid die gelopen wordt ligt tussen de 5.30 en 6.00 minuten per kilometer.

De start van dit rondje is op woensdag 28 december 2011 om 10.00 uur aan de Molenweg 19a – 7055 AV in Heelweg, in de buurt van Varsseveld en ruim een kilometer van zalencentrum de Radstake. Er is voldoende parkeergelegenheid en voor de inwendige mens wordt gezorgd.

We vertrekken om 9.30 uur vanaf de AVA'70 baan. Iedereen die zin heeft om mee te lopen is van harte welkom, wel graag even opgeven. Het zal leuk zijn als we weer een mooie groep bij elkaar kunnen krijgen.

Deelnemers: 1.Gerrit Heersink (Heelweg), 2.Geert Wevers (Aalten), 3.Sander van der Hoeff (Doesburg), 4.Donja (zijn hond), 5.Andre Balke (Aalten), 6.Inez Balke (Aalten), 7.Marco van Rijs (Bredevoort/meefietser), 8.Katja Demkes (Lievelde), 9.Ingrid van Zolingen (Aalten), 10.Harro Rijnsaardt (Aalten), 11.Wim Buevink (Varsseveld), 12.Inno Spekschoor (Varsseveld), 13.Wim Brinkman (Aalten), 14.Piet Meijer (Wehl), 15. Esme Wind (Wehl), 16.Henk Woolschot (Zelhem), 17.Henk Mengers (Aalten/meefietser), 18.Frank Roos (Aalten), 19.Marlies de Goeij (Oegstgeest). 20.Dinant Woolschot (Zelhem), 21.Anky Bruil (Aalten), 22.Marloes Bosveld (Winterswijk), 23.Henk Lammers (Winterswijk), 24.Luuk te Brake (Aalten), 25.Iwan van Aken (Apeldoorn), 26.Johan Wolthuis (Westervoort), 27.Jolanda Schenk (Apeldoorn), 28.Gerrit Ormel (Aalten), 29.Gemma Velders (Apeldoorn), 30.Hans Hoitink (Beltrum), 31.Gerrit te Lindert (Aalten), 32.Jan Keemink (Westervoort), 33.Henk Lammers (Aalten)

Zie ook bericht: Late kerst, te vroege Nieuwjaarsloop in Heelweg op de AVA'70 site van deelnemer Frank Roos


Zwilbrock(D) - door het cafe


2008 Slangenburg - erg koud




30 opmerkingen:

Gerrit Heersink zei

Het juiste huisnmmer is 19a

André en Inez zei

Wij lopen ook mee

katja zei

Ik mag ook meelopen.

ingrid zei

ben van de partij

Harro zei

2011; mijn eerste winterloop; gaaf!

Inno Spekschoor zei

Varsseveld wordt vertegenwoordigd door Wim Buevink en Inno Spekschoor

Wim Brinkman zei

ik ben er ook
wim brinkman

André zei

Jammer, er zijn mensen die gewoon moeten werken....

Gerrit zei

André, ik dacht al even dat ik de oorzaak van de crisis in Nederland gevonden had, met al die mensen die zomaar vrij hebben, maar gelukkig moeten er nog meer werken!

Geert zei

Ik mag dit jaar nog 6 dagen werken, dat hoeven er niet veel van jullie denk ik.

Piet meijer zei

Goedemorgen, mag iedereen meedoen, leuk initiatief. Wij willen met twee personen meelopen indien mogelijk.
Piet Meijer (Wehl)

Geert zei

Iedereen is van harte welkom Piet, leuk dat jullie ook meelopen. Wat is de naam van je medeatleet, dan zet ik hem of haar er ook bij.

Henk Woolschot zei

Geert, ik heb het genoteerd en kom waarschijnlijk ook. Hele kleine slag nog om de arm, maar ga er maar van uit. Gr., Henk.

Piet Meijer zei

Ze heet Esmé Wind. Tot woensdag 28 december!

Gerrit zei

Ik moet er nog vier Geert en als ik net als jij de nachten mee mag rekenen zijn het er zelfs nog acht! :)

Henk zei

Ben ook van de partij

sleeswijk zei

ik ben erbij, maar dan als meefietser
Henk Mengers

Geert zei

Henk Mengers, de Henk van 24 december 2011 om 00:32 ben jij dat ook of is dat Henk Lammers?

sleeswijk zei

om 0:32 lig ik meestal in bed, dus ik denk dat het een andere Henk is.

Henk Mengers

Dinand Woolschot zei

Ik kom waarschijnlijk ook.

groet,
Dinand Woolschot

Anky Bruil zei

Ik ben ook van de partij.

Henk Lammers zei

Hallo allemaal,

Vauit Winterswijk sluiten wij ons graag aan met z'n tweeën.

Marloes Bosveld en Henk Lammers

luuk zei

ik ben er ook bij

Iwan zei

Waarschijnlijk komt er ook een kleine delegatie (1, 2 of 3 personen) uit het mooie dorpje Apeldoorn jullie kant op.

Als er weer zo'n pak sneeuw als vorig jaar ligt dan kom ik/ komen we zeker !!!

Gr. Iwan.

Geert zei

Dat begint al een mooi lijstje te worden.

Ik ga woensdag op eigen gelegenheid vanuit het werk op de MTB naar de Heelweg.

Henk Woolschot zei

Komt Dinand ook??? Tssss

Gerrit zei

Ik zie wel een Dinant op het lijstje staan. Zie je op woensdagmiddag Henk.

Gerrit Ormel zei

Noteer mij ook maar als deelnemer, lijkt me een mooie duurloop te worden

Iwan zei

Hallo Geert en Gerrit,

we komen woensdag met drie personen naar Heelweg.
Drie Veluwe-atleten en we hebben er zin in !!!

Tot ziens, Iwan.

Marco zei

Tot zo dan.. wel spannend of de fiets het wel volhoud :)