maandag 27 april 2015

Uit de oude doos: Koninginneloop eind jaren zeventig in Aalten

Jan te Brake junior, de atleet links op de foto
Vandaag een mooie foto uit de oude doos van de Koninginneloop in Aalten, toen het parcours nog door de Hofstraat, langs activiteitencentrum de Pol, autogarage Langwerden en bakkerij van Asselt liep. De atleten zijn net langs het voormalige postkantoor gekomen en lopen nu voor de Technische school, op de plaats waar de huidige Hema staat. 

Ik weet niet precies wanneer de foto is genomen maar Jan te Brake junior is inmiddels de 50 jaar gepasseerd, dus ik schat dat de foto eind jaren zeventig is genomen. Wie kent er nog meer mensen op de foto?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Met baard Piet Kraaijeveld, Harrie Ubbink en iets verder naar achteren Gerrit Krieger.

Loop ze vandaag!

GRT Jan

Unknown zei

Harrie Ubbink vaak net voor of na mij in de uitslagen. Maar altijd spannend.

Geert zei

De 4e atleet is denk ik Anjo Tijdink

Unknown zei

en links Joop Harbers als jonge supporter

Rinke zei

Rechts van Jan te Brake loopt Frank Roos. Had toch nog een sik en bril.

Rinke zei

Toch = toen

Frank zei

Ik had TOEN wel mooi de voetjes van de vloer, dus daarom dans ik ook zo graag.....