dinsdag 17 januari 2012

Aankondiging van de Winterbosloop competitie in Beek

3e Winterbosloop in Beek op 6 februari 2011, met van links naar rechts Arjan Weijenborg, Geert Wevers, Erwin Wamelink, Tom Wevers en Wim Rensink
Op de zondagen 22 en 29 Januari en zondag 5 Februari 2012 organiseert de Stichting Omloop Beek weer haar jaarlijkse Winterboslopen. Het parcours is uitgezet in de prachtige Montferlandse Bossen en is geheel onverhard. Gestart zal worden vanaf uitspanning 't Peeske gelegen aan de weg van Beek naar ´s-Heerenberg, Peeskesweg 12 in Beek.
.
De starttijden en afstanden zijn als vanouds :
09.45 uur – 5 kilometer en 10.15 uur – 10 kilometer
Inschrijving is mogelijk tot 10 minuten voor de start.
.
Kinderen die twee keer meegelopen hebben, krijgen een prachtige herinnering. Ook de volwassenen kunnen desgewenst een herinnering bijkopen. Kleedruimte en EHBO zijn vanzelfsprekend aanwezig. Wij hopen dan ook weer op een grote deelname en wie weet tot ziens.
.
Mocht U verder nog vragen hebben, dan kunt U ten allen tijde contact opnemen met Sylvio Stienissen (Tel. Nr. 0316-531543).
.
Klik voor meer informatie op de volgende links
.
.
site organisatie

Gerrit Dijkslag vertrekt om 8.00 uur uit Aalten

9 opmerkingen:

Geert zei

Ik moet eens kijken of ik dit jaar nog een keer mee kan doen!

Gerrit zei

Het parcours is geheel onverhard? Heb je het rolstoelpad gesloopt Geert?

Moet eerlijk bekennen dat ik sinds dit pad de wedstrijd minder mooi vind. Maar dit jaar sta ik weer aan de start.

katja zei

Welk pad Gerrit? Die 400m omhoog loopt?

Geert jij kunt best een keertje meelopen. Ik zie je aan de start Haha.

Geert zei

Ik heb de informatie van de site overgenomen Gerrit. Ligt er nu een rolstoelpad? Waar dan, het gedeelte aan het begin van het parcours langs de bosrand?

Gerrit zei

Nee, de hoogte meters doen we nog op het zand Katja.

Geert, wanneer ben je voor het laatst in Beek geweest, dat rolstoelpad ligt er misschien al wel 10 jaar. Het stuk langs de bosrand en naar de finish toe is verhard, vroeger was dat ook een zandpad.

Geert zei

Dan moet ik toch eens een keer goed kijken Gerrit als ik weer in Beek kom!

Erwin Wamelink zei

Gerrit!

Heb je toevallig nog een plaatje vrij in de auto?

Groeten Erwin

Evelien zei

Ik ga ook naar Beek morgen, ik loop de 10 km. Lopen er nog meer de 10?
Evelien

Gerrit zei

Het is al laat, kom net van een feestje vandaan, maar ik zal rond 8:15uur bij je langsrijden Erwin. Als je geluk hebt stop ik ook nog. :)