dinsdag 6 augustus 2013

Nieuwsbrief 3e Kramp Run in Varsseveld




6 opmerkingen:

Geert zei

De inschrijving van de Kramp Run is inmiddels gesloten omdat deze helemaal vol zit.

Gerrit Heersink zei

Ik wilde me gisteren inschrijven voor de 5km recreantenrun. Helaas vol. Is er iemand die zich heeft ingeschreven maar nu al weet dat hij of zij deze toch niet gaat lopen? Ik neem graag je startbewijs over.

Paul Tebroke zei

Ik wil mij aansluiten bij Gerrit,
Ik was ook te laat met inschrijven,
dus als er nog iemand is die een startbewijs over heeft, hou ik mij aanbevolen.
Met Vriendelijke Sportgroeten
Paul Tebroke

Rob Berkelder zei

Ik ben ook net terug van vakantie,en ook ik wou graag lopen in Varsseveld,dus als iemand niet kan dan hoor ik het graag.

Ellen van Koersveld zei

Hallo, ik ben ook op zoek naar een startbewijs voor de 5 km recreantenrun (vrouwen). Als iemand een startbewijs over heeft voor de Kramprun van 7 sept. a.s. dan hou ik me aanbevolen!

gr. Ellen van Koersveld

Geert zei

Ellen heb je al een startbewijs?