dinsdag 13 augustus 2013

Verkenning van het parcours van de Twee Bruggenloop in Winterswijk

16 personen nemen deel aan de trainingsloop

Op dinsdagavond 13 augustus was er de mogelijkheid om het parcours van de Twee Bruggenloop te gaan verkennen en een groep van 16 atleten heeft hier aan deelgenomen. Het parcours is, in vergelijking met vorig jaar, in tegengestelde richting gelopen en er werd een extra lus rond het voetbalveld gemaakt om weer precies aan de afstand van 6 kilometer te komen. Veel van deze deelnemers zullen ook komende dinsdag om 19.45 uur aan de start van de wedstrijd staan.

4 opmerkingen:

Gerrit zei

Op beide foto's staat Rob erbij alsof hij gewend is om in een dwangbuis te lopen.......
Is dat de reden dat je er bij AVA nooit meer bij bent?

Rob zei

Volgens mij sta ik maar op een foto en vraag maar aan Geert hoe ik mij voelde de laatste kilometers huiswaarts....zegt genoeg.Toch ook weer een jaar ouder Gerrit.

Geert zei

Rob, de vorm komt wel terug. Ben je al weer helemaal hersteld of heb je nog ontzettende last van spierpijn?

Gerrit zei

Zo goed herken ik je nog Rob. :)

Nog gefeliciteerd Rob, kom je zaterdagmiddag stukje meetrainen?