dinsdag 3 mei 2016

Uitnodiging voor de 7e Hemelvaartsloop in Bredevoort

2015 - Dinxperlo


 3.Roy Ebbers, 4.Walter Vaags, 5.Henk Mengers,  6.Ineke Mengers (meefietser), 7.Wim Rensink, 8.Theo Stronks, 9.Evelien Hillen, 10.Rik Hulshof, 11.Gerwin Jansen Eupe, 12.Carla Hoornenborg, 13.Rob Berkelder, 14.Carmen Keuper, 15.Linda de Vries, 16.Linda Scholten, 17.Henk Lammers, 18.Eric Hoogerbrug, 19.Mirjam Hoefman, 20.Marieke Obbink, 21.Marieke ter Beeke, 22.Lilian Guelen, 23.Samantha Zegers, 24.Veronique Schulingkamp, 25.Martin Hengevelt, 26.Denise van der Donk, 27.Robin Wubbels, 28.Maarten Angenent, 29.Monique Sellink, 30.Judith Wubbels, 31.Dirk-Jan Robbe, 32.Marieke Prinsen, 33.Geert Kip, 34.Bram Wevers

14 opmerkingen:

ineke mengers zei

Wij gaan graag weer mee (Henk loopt en Ineke als meefietser).

wim rensink zei

Ook ik wil mij graag opgeven.

theo stronks zei

Bij deze geef ik mij op.

Unknown zei

Ik wil me ook graag aanmelden

Henk zei

Meld me ook aan !

Eric Hoogerbrug zei

Ik loop ook mee.

Mirjam Hoefman zei

Ik loop ook mee

Martin Hengevelt zei

Ik ben er ook bij donderdagochtend.

Denise Eskes zei

Ik ben er onder voorbehoud ook bij.

Maarten Angenent zei

Ik ben er bij!

Monique Sellink zei

Ik loop graag mee....

Unknown zei

Robin en ik lopen graag mee!

Marieke Prinsen zei

is kijken of ik het nog kan......

Geert Kip zei

kan ik nog mee?